Ar iepriekšpārdošanas uzsākšanu Volkswagen Komerctransports aizsāk jaunu laikmetu zīmolam un mobilitātei. Nākotnē Bulli modeļu klāstu veidos trīs pīlāri: Multivan un Transporter 6.1 modeļu līnijas, kā arī ID.BUZZ, kas tiks viedots uz Volkswagen MEB elektrisko automašīnu platformas un tirgū tiks izlaists 2022. gadā. Transporter 6.1 joprojām ir speciālists komerciālās izmantošanas jomā un kā pamats šai mikroautobusu ikonai.
Multivan, kas galvenokārt veidots ģimenēm un aktīviem cilvēkiem, neskaitāmajos mobilitātes scenārijos iederas ar savu pilnībā jauno sēdvietu un kravas telpas sistēmu. Pateicoties tā atpūtas telpai līdzīgajam interjeram, šis mikroautobuss ir arī piemērots kā augtas klases pārvadājumu transportlīdzeklis. Šīs iespējas vēl vairāk paplašina tas, ka paralēli bāzes modelim tirgū debitē pagarinātā versija ar vēl lielāku bagāžas nodalījumu, kurā ietilpst līdz pat 4 053 litriem bagāžas.
Multivan aizmugurē ir viegli pielāgojami un izņemami atsevišķi sēdekļi, tāpēc, piemēram, velosipēdus tagad iespējams pārvadāt salonā. Maksimālais interjera griestu augstums arī saglabājas nemainīgs. Savukārt panorāmas jumts jaunajā Multivan rada izteiktāku plašuma sajūtu, gan arī lielāku faktisko salona augstumu – līdz pat 1903 mm.
Jaunais Multivan aizvien vairāk turpina atbilst digitālajiem standartiem – tā instrumentu panelis ir pilnībā digitalizēts. Automašīna standarta komplektācijā ir aprīkota ar Digital Cockpit (digitālo mērinstrumentu paneli) un Ready 2 Discover informācijas un izklaides sistēmu. Ar tiešsaistes vadības iekārtu šī sistēma jau standarta komplektācijā nodrošina plašāku tiešsaistes pakalpojumu klāstu un funkcijas. Piemēram, izmantojot lietotni We Connect, iespējams aktivizēt un kontrolēt tādas funkcijas kā tehniskās palīdzības izsaukšanu, durvis un gaismas, kā arī brauciena datus. Digital Cockpit aprīkots ar 10 collu displeju.
Kā jaunums šajā modeļu līnijā ienāk plug-in hibrīda dzinējs. Elektriskais dzinējs un benzīna turbodzinējs (TSI) ar kopējo jaudu 160 kW / 218 ZS spēj nodrošināt gan bezizmešu pārvietošanos ar elektrodzinēju, gan garos pārbraucienus ar zemu kopējo degvielas patēriņu. Vienlaikus priekšpiedziņas Multivan ir arī pieejams ar benzīna turbodzinēju, kas attīsta 150 kW / 204 ZS jaudu. Savukārt 2022. gadā būs pieejams arī turbodīzelis (TDI) ar 110 kW / 150 ZS jaudu.
Standarta aprīkojumā automobiļi pieejami ar automātisko divsajūgu pārnesumkārbu (DSG) un Keyless aizdedzi, kas nozīmē, ka automašīnu var iedarbināt, neizmantojot atslēgu. Tāpat jaunais Multivan ir pieejams ar elektronisko stāvbremzi.
Kā jau minēts, ievērojami ir palielināts vadītāja palīgsistēmu skaits. Standarta komplektācijā vienmēr pieejama Car2X (lokālā brīdinājuma sistēma), sadursmes novēršanas brīdinājuma sistēma Front Assist kopā ar City Emergency Braking, Swerve Support ar jauno Turn-off Assist, dinamiskā ceļa zīmju noteikšana, braukšanas joslu uzturēšanas asistents Lane Assist un adaptīvā kruīza kontroles sistēma ACC. Jaunās inovatīvās vadītāja palīgsistēmas arī iekļauj Travel Assist, kas nodrošina daļēji automatizētu braukšanu līdz 210 km/h.
Tāpat jaunums Multivan ir IQ.LIGHT – LED Matrix priekšējie lukturi ar interaktīvu gaismas kontroli, kas papildu komplektācijā pieejami kā alternatīva standarta LED priekšējiem lukturiem. Pateicoties augsto tehnoloģiju pielietojumam, visu laiku progresīvākais Multivan ir gatavs mūsdienām.