Eksterjers
Jaunie modeļi jau standarta komplektācijā aprīkoti ar LED priekšējiem un aizmugurējiem lukturiem. Atpazīstamā radiatora reste ar honeycomb rakstu papildināta ar X formas miglas lukturiem, kas pieejami papildu komplektācijā. Visiem modeļi pamata aprīkojumā pieejami 17 collu Richmond lietie diski.
Uzraksts GTI, GTE vai GTD tagad izvietots centrā zem Volkswagen emblēmas.
Sportiskais gaisa izkliedētājs apakšā atšķir jaunās modeļu versijas no citiem šīs saimes modeļiem. Tāpat tos iespējams atšķirt ar izpūtēju uzgaļiem – GTI ir viens izpūtēja uzgalis kreisajā pusē un viens labajā pusē, GTD ir divi uzgaļi kreisajā pusē, bet GTE izpūtēja uzgaļi nav redzami.
Interjers
Jauna daudzfunkciju ādas apdares sporta stūre ar skārienjutīgu vadību, kuru papildu komplektācijā iespējams papildināt ar vadītāja asistenta Travel Assist pogu, kas sniedz iespēju braukt daļēji automatizēti līdz 210 km/h. Klasiskais rūtiņu raksts sportiskajiem sēdekļiem ir saglabāts un izcelts ar jaunu versiju Scalepaper.
Golf GTI, kas pamata komplektācijā aprīkots ar sešu pārnesumu manuālo ātrumkārbu, tagad ieguvis jauns GTI pārslēgmehānisma uzgali. GTI papildu komplektācijā pieejams ar automātisko septiņu pārnesumu divsajūgu ātrumkārbu (DSG), savukārt GTD pieejams tikai ar DSG. GTE aprīkots ar sešu pārnesumu DSG, kas izstrādāta hibrīda piedziņai.
GTI ar turbo benzīna dzinēju
Jauno Golf GTI darbina 180 kW (245 ZS) 2.0 litru turbo tiešās degvielas iesmidzināšanas dzinējs (EA888 evo4). Maksimālais griezes moments ir 370 Nm. Četru cilindru dzinējs pamata komplektācijā sajūgts ar sešu pārnesumu manuālo ātrumkārbu (MQ350). Septiņu pārnesumu divsajūga ātrumkārba (DQ381 DSG) pieejama papildu komplektācijā.
GTE ar plug-in hibrīda piedziņu
Golf GTE plug-in hibrīda piedziņa sastāv no 1,4 litru turbo benzīna dzinēja (EA211 TSI) ar 110 kW (150 ZS) jaudu un hibrīda moduļa ar elektrisko motoru (85 kW), sešu pārnesumu DSG (DQ400e) ātrumkārbas un jauna litija jona akumulatora. Kopumā šī kombinācija maksimumā rada 180 kW (245 ZS) jaudu, bet sistēmas lielākais griezes moments ir 400 Nm. Nobraukšanas distance tikai ar elektromotoru ir būtiski palielināta līdz aptuveni 60 kilometriem.
Pilnībā elektriskajā režīmā ar automobili iespējams braukt līdz 130 km/h lielā ātrumā.
Kad akumulators ir pietiekami uzlādēts, Golf GTE vienmēr tiek iedarbināts pilnībā elektriskajā E-MODE režīmā.
Piedziņa pārslēdzas uz Hybrid režīmu, ja akumulatora enerģijas kapacitāte nokrītas zem noteikta līmeņa vai ja ātrums pārsniedz 130 km/h. Kad navigācijas sistēmā tiek izmantots maršruta asistents, akumulatora pārvaldnieks arī ņem vērā ceļa un topogrāfiskos datus, lai efektīvi uzkrātu un izmantotu enerģiju. Piemēram, ja galamērķis ir pilsēta, bet daļa brauciena jāveic pa šoseju, tad akumulators uzlādējas uz lielceļa, lai pēc tam izmantotu elektrību, braucot pa pilsētu.
GTD ar turbo dīzeļdzinēju
Ekonomiski sportiskais automobilis aprīkots ar 2.0 litru četru cilindru turbo dīzeļdzinēju (TDI), kas attīsta 147 kW (200 ZS) jaudu. Golf GTD dzinējs (EA288 evo sērija) spēj attīstīt maksimālo griezes momentu 400 Nm. Līdzīgi kā visi turbo dīzeļdzinēji – arī jaunajā Golf – GTD piedziņas sistēma ir savienota ar diviem SCR savstarpēji saistītiem katalītiskajiem neitralizatoriem (SCR – selektīvā katalītiskā redukcija).
Jaunā dubultās dozēšanas SCR sistēma ar dubultu AdBlue iesmidzināšanu ievērojami samazina slāpekļa dioksīda izmešus. Volkswagen pamata komplektācijā piedāvā Golf GTD ar septiņu pārnesumu divsajūgu ātrumkārbu (DQ381 DSG).
Populārākie raksti