Automobiļa priekšgals ir īss, bet riteņu bāze ir gara, tādējādi automašīnā nodrošinot plašumu. ID.4 šoferis un pasažieri sēž automašīnas atvērtajā un gaišajā Open Space salonā.
ID.4 sākotnēji ir pieejams ar aizmugurējo riteņu piedziņu, bet vēlāk tiks piedāvāts arī jaudīgajā visu riteņu piedziņas versijā. Augstsprieguma akumulators novietots zem pasažieru sēdvietām, lai garantētu automašīnas zemo smaguma centru un labi līdzsvarotu ass noslodzes sadalījumu. Akumulatoru jau pamata komplektācijā iespējams uzlādēt ar maiņstrāvu un līdzstrāvu, kā arī ar trīsfāžu strāvu. Ar automobili iespējams nobraukt līdz 500 kilometriem atkarībā no izvēlētās pakotnes. ID.4 kabīne veidota strukturizēti un gandrīz visu iespējams kontrolēt ar skārienjutīgām funkcijām vai intuitīvu balss vadību.
Citi lasa
ID.4 ir pasaulē pirmais klimata izmaiņu ziņā neitrālais kompaktais SUV, jo šī automobiļa ražošanas procesā Cvikavas rūpnīcā netiek radītas oglekļa emisijas.
ID. saimes modeļu laišana tirgū ir Volkswagen galvenā prioritāte 2020. gadā, un pirmie ID.3 automobiļi Eiropā nonāks jau šovasar. Nākamo dažu gadu laikā Volkswagen plāno kļūt par globālu elektriskās mobilitātes līderi. Uzņēmums visā grupā līdz 2024. gadam investēs 33 miljardus eiro, no kuriem 11 miljardi eiro tiks veltīti Volkswagen zīmolam. Volkswagen līdz 2025. gadam plāno saražot 1,5 miljonus elektrisko automobiļu.
Saskaņā ar Parīzes nolīgumu klimata pārmaiņu jomā Volkswagen mērķis ir līdz 2050. gadam pilnībā panākt oglekļa neitralitāti ražošanā. Ir izstrādāti plāni, lai jau 2025. gadā Volkswagen autoparka CO2 izmešus samazinātu par trešdaļu.
Modulārā elektromobiļu konstrukcijas platforma (MEB) ir atvērta platforma, kas pieejama arī citiem ražotājiem. Ford būs pirmais ražotājs, kas to izmantos, sākot no 2023. gada. Volkswagen arī spēris svarīgus soļus attiecībā uz akumulatoru šūnu izstrādi, testēšanu un ražošanu. Uzņēmums 2021. gada sākumā Zalcgiterā plāno sākt veidot akumulatoru šūnu ražotni ar 16 gigavatstundu kapacitāti. Ražošanu iecerēts sākt 2024. gada sākumā.