Volkswagen pērn pasaulē pārdeva vien 110 000 ar dabasgāzi darbināmu automobiļu, kas ir nepietiekams apjoms, lai pamatotu turpmāku investīciju veikšanu, intervijā laikrakstam Handelsblatt norādīja uzņēmuma attīstības vadītājs Franks Velšs.
Lai arī jau esošu šo automobiļu ražošana netiks uzreiz apturēta, to turpmāki modeļi netiks attīstīti, sacīja Velšs.
Ar dabasgāzi darbināmu automobiļu izstrādes pārtraukšana ļaus Volkswagen vairāk koncentrēties uz elektriskajām automašīnām, kas tuvākajos gados varētu gūt aizvien lielāku popularitāti, skaidro Velšs.
Volkswagen grupa noteikusi mērķi līdz 2029.gadam pasaulē pārdot 32 miljonus elektrisko un hibrīda automobiļu.
Informācija no Moller
"Kā oficiāls Volkswagen un Audi zīmola pārstāvis Baltijas valstīs, mēs vēlētos uzsvērt, ka Volkswagen un Audi automobiļi ar saspiestās dabasgāzes (CNG) dzinējiem ir pieejami gan iegādei, gan pasūtījumiem. Autobūves uzņēmums turpinās ražot pašreizējos modeļus un tos, kas jau ir sagatavoti nonākšanai tirgū, tostarp nesen prezentēto Golf 8. Visi šie modeļi tiks piedāvāti līdz to ražošanas termiņu beigām. Tāpat arī remonta un apkopes pakalpojumi CNG dzinējiem tiks sniegti visu šo automobiļu kalpošanas laiku.
Taču, neskatoties uz to, CNG tehnoloģija vairs netiks attīstīta. Tādējādi netiks izstrādāti un tirgū laisti jauni CNG dzinēji.
Ilgtermiņā ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu modeļu skaits kopumā tiks samazināts, bet elektrisko automobiļu klāsts tiks paplašināts. Tikai ar elektromobilitātes konceptu izmantošanu mēs spēsim sasniegt Parīzes nolīguma prasības, attīstot mūsu automobiļus un uzņēmumu kopumā, lai tas vismaz līdz 2050. gadam panāktu oglekļa neitralitāti."