Volkswagen aplēses liecina, ka nākotnē 70 procentos gadījumu elektomobiļu uzlāde tiks veikta mājās vai darbā. No 2020. gada Volkswagen uzņēmums Elli piedāvās vispusīgus uzlādes risinājumus uzņēmumiem un patērētājiem, lai apmierinātu pieaugušo pieprasījumu. Būs pieejams plašs pakalpojumu klāsts — no ekonomiskākiem Wallbox, tostarp to uzstādīšana, līdz pat jaunajiem, videi draudzīgiem risinājumiem.
“Elektriskās automašīnas uzlāde nedrīkst būt sarežģītāka un neierastāka par viedtelefona uzlādi. Tāpēc mums nepieciešams daudz vairāk staciju sabiedriskās vietās un vienkāršāki noteikumi privāto Wallbox uzstādīšanai,” norāda par e-mobilitāti atbildīgā Volkswagen zīmola valdes loceklis Tomass Ulbrihs (Thomas Ulbrich).
Volkswagen arī ir uzsācis darbu pie infrastruktūras iespējām tiem, kas dodas garos pārbraucienos pa automaģistrālēm. Līdz 2020. gadam Volkswagen sadarbībā ar citiem ražotājiem uzstādīs 400 ātrās uzlādes staciju ar līdz pat 2400 uzlādes punktiem pie nozīmīgākajiem autoceļiem visā Eiropā. Šīs svarīgās pārvērtības skars arī Baltiju.
“Uzlādes infrastruktūra kļūs arvien svarīgāka straujai e-mobilitātes attīstībai Eiropā. Līdz 2020.–2021. gadam šī lielā projekta ietvaros tiks uzbūvētas arī septiņas īpaši ātrās uzlādes stacijas Baltijā — divas no tām Latvijā, divas Igaunijā un trīs Lietuvā. Šajās stacijās būs no divām līdz 12 uzlādes vietām, tāpēc vienlaikus bez jaudas zudumiem savas automašīnas varēs uzlādēt divi līdz 12 autovadītāji. Turklāt stacijas būs daudz jaudīgākas nekā pašreiz pieejamās 50kW uzlādes stacijas, jo ir paredzētas lielākas ietilpības akumulatoriem un jaudīgākiem elektriskajiem transportlīdzekļiem, tostarp Volkswagen ID. sērijas automašīnām," stāsta Volkswagen zīmola vadītājs Baltijas valstīs Justs Nekrošus (Justas Nekrošius).
Paredzams, ka publiskās uzlādes stacijas tiks izmantotas aptuveni 25% gadījumu. Ir plānota arī sadarbība ar mazumtirgotājiem, lai klienti var uzlādēt savas automašīnas, kamēr iepērkas.
“E-mobilitātei ir iespēja kļūt par īstenu veiksmes stāstu Eiropā. Mēs vēlamies apvienot spēkus ar nozarē iesaistītajiem, kā arī ar politiskajiem lēmuma pieņēmējiem, lai kopīgi panāktu uz tehnoloģijām balstītas strukturālās izmaiņas," stāsta e-mobilitātes valdes loceklis Tomass Ulbrihs.