Dizains
Salīdzinot ar R-line versiju, Tiguan R priekšējā daļa ir itin līdzīga. Abiem dekoratīvajā režģī iespraucies R logotips un bamperos atšķirība manāma vien niansēti. Labāki pavedieni ir 20 vai 21 collas diski, kuros redzami apjomīgi bremžu diski ar zilām bremžu uzlikām.
Pamanāmākas atšķirības vērojamas aizmugurē, kur Tiguan uzraksta vietā zem VW emblēmas gozējas burts R, bet aizmugures bamperim pievienojies difuzors, kura abas galos izspraukušies masīvi titāna izplūdes uzgaļi.
Atskaitot pamanāmo krāsu un Akrapovich izplūdes sistēmu, citu būtisku norāžu par R versijas klātbūtni šeit nav. Kā tas Volskwagen modeļiem ierasts, pat sportiskās versijas uz ielas paliek itin neuzkrītošas.
Ietilpīgajā salonā lielāko uzmanību sev piesaista kausveida sēdekļi ar R logotipu un izšuvumu virsbūves krāsā. Teju visu funkciju lietojums uzticēts skārienjūtīgajām virsmām. Ar stūres skārienpogām mums nav izdevies aprast nevienā Volkswagen modelī, savukārt klimata kontroles vadība ar slaideriem vairāk ir gaumes un pieraduma jautājums. Interesanti gan, ka, piemēram, tāds premium krosovers kā Audi Q4 e-tron ir atgriezies pie klimata kontroles ar parastajām podziņām.
Patīkami, ka uz stūres izveidots R (Race) režīma īsceļš. Arī karstajos Hyundai N modeļos piekļuve niknākajam braukšanas režīmam atrodama turpat uz stūres, nevis multimedijas džungļos. Vizuāli pievilcīgi un ērti.
Testa turpinājums: