Jaunais GR 86 pārņem visas svarīgākās braukšanas prieku veidojošās īpašības no oriģinālā GT86, kas debitēja 2012. gadā un kas visā pasaulē pārdots vairāk nekā 200 000 vienību tirāžā. Paredzams, ka GR 86 būs četrvietīgo kupeju segmenta vieglākais automobilis, kas panākts, pateicoties dažādiem svara samazināšanas risinājumiem, tostarp alumīnija jumtam un virsbūves paneļiem.
Automobilis ir aprīkots ar vieglu četrcilindru opozītmotoru, kura darba tilpums palielināts līdz 2,4 litriem, līdz ar to GR 86 veiktspēja ir pārāka nekā priekštecim.
Jaunā GR 86 izmēri ir praktiski identiski GT86, ļaujot jaunajam automobilim saglabāt zemo smaguma centru, kas uzlabo vadāmību. Virsbūves noturība pret vērpi ir palielināta par 50% salīdzinājumā ar GT86, un tas nodrošina vēl precīzāku vadāmību.
Funkcionālie aerodinamiskie elementi, piemēram, priekšējie gaisa kanāli, sliekšņi un citi ir izstrādāti, izmantojot pieredzi, kas gūta, modelim piedaloties autosacīkstēs, palīdzot GR 86 sasniegt klasē labāko vadāmību un stabilitāti.
Pilnībā jaunais GR 86 būs pieejams arī Eiropā. Detalizētāka informācija sekos šī gada beigās.
Provizoriskie tehniskie dati (Eiropas modeļa tehniskie dati būs pieejami pēc homologācijas, reizē ar jaunā GR 86 tirgus debiju):
Garums (mm) |
4265 |
|
Platums (mm) |
1775 |
|
Augstums (mm) (2) |
1310 |
|
Riteņu garenbāze (mm) |
2575 |
|
Pašmasa (kg) |
1270 |
|
Motors |
horizontāla izvietojuma četru cilindru (DOHC) |
|
Darba tilpums (l) |
2,387 |
|
Transmisija |
motors priekšā, aizmugurējo riteņu piedziņa |
|
Balstiekārta |
priekšā |
Kakfersona statņi |
aizmugurē |
dubultās sviras |
|
Bremzes |
priekšā |
ventilējamo disku |
aizmugurē |
ventilējamo disku |
|
Riepas (priekšā/aizmugurē) |
215/40 R18 |