Piektās paaudzes RAV4 apliecinājis savu vēsturisko statusu kā viens no Eiropā populārākajiem SUV ar vairāk nekā 120 000 klientu pasūtījumiem kopš atklāšanas šogad, tostarp vairāk nekā 105 000 hibrīdiem (Rietumeiropā).
RAV4 Plug-in veidots uz jaunās GA-K platformas un standarta aprīkojumā ietverta AWD-i inteliģentā, elektriskā pilnpiedziņas sistēma.
Pateicoties pieredzei, kas gūta, izstrādājot divas Prius Plug-in hibrīda modeļa paaudzes, Toyota jaunajam Plug-in hibrīdam ir pienācīgi sagatavojušies.
Sistēmas kopējā jauda 306 DIN ZS/225 kW nodrošina potenciālu sasniegt paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h tikai 6,2 sekundēs, pārspējot visus sāncenšus ar tradicionālajām piedziņām.
Turklāt tas ir arī ceļā uz klasē labākajiem CO2 emisiju un degvielas ekonomijas rādītājiem: WLTP standartu dati liecina par CO2 izmešiem zem 30 g/km. Šādam līmenim nespēj līdzināties neviens no pašreizējiem D segmenta Plug-in hibrīda AWD SUV.
Toyota izmanto elektroenerģijas sniegto veiktspējas uzlabojumu, lai sasniegtu ievērojamu jaudas palielinājumu salīdzinājumā ar standarta RAV4 hibrīdu. To nodrošina jaunais lielas kapacitātes litija-jonu akumulators un hibrīda sistēmas jaudas kontroles iekārtas papildjaudas pārveidotājs. 2,5 litru Hybrid Dynamic Force benzīna dzinējs ir tas pats, ar ko aprīkots standarta RAV4 hibrīda modelis.
RAV4 Plug-in hibrīdam ir lielāks elektriskajā režīmā nobraucamais attālums ar nulli benzīna patēriņu un nulli izmešiem. Paredzētais nobraucamais attālums (WLTP standarts) ir vairāk nekā 60 km, kas ir tālāk par jebkuru citu konkurentu Plug-in hibrīda SUV un vairāk par Eiropā vidējo uz/no darba paveikto attālumu – 50 km.
Jaunais RAV4 Plug-in hibrīds būs pieejams pircējiem 2020. gada otrajā pusē.