Tagad Swedbank klienti savā internetbankā var redzēt darījumu pārskatus saviem kontiem, kas atvērti Swedbank Lietuvā un Igaunijā, SEB bankā visās 3 Baltijas valstīs, kā arī LHV bankā Igaunijā.
Šī gada maijā Swedbank bija pirmā banka Baltijā, kas piedāvāja maksājumu ierosināšanu no dažādās bankās atvērtiem kontiem, un šis ir nākamais solis ērtas kontu pārvaldības nodrošināšanai vienuviet.
“Mēs vēlamies, lai klienti izmantotu atvērto bankas pakalpojumu sniegtās priekšrocības un sāktu pārvaldīt visas savas ikdienas finanses vienuviet. Swedbank klienti šobrīd var redzēt kontu izrakstus un darījumu sarakstus, kā arī ierosināt maksājumus no dažādās bankās atvērtiem kontiem, ” saka Swedbank Uzņēmumu pārvaldes vadītāja Ieva Vīgante.
Klientiem, kuri vēlas saņemt konta pārskatu vai ierosināt maksājumus no citā bankā esoša konta, vispirms ir Swedbank internetbankā jāpievieno citā bankā atvērtais konts. Kā rāda dati, interese par šo iespēju aizvien pieaug – visā Baltijā jau vairāk nekā 12 000 citu banku kontu ir pievienoti darījumiem Swedbank internetbankā.
Lai izmantotu šo jauno funkcionalitāti, Swedbank privātajiem un korporatīviem klientiem jāpieslēdzas savai internetbankai un Ikdienas pakalpojumu izvēlnes sadaļā Konta informācija jāizvēlas Konta pārskats. Citā bankā atvērta konta pārskatu var iegūt, izvēloties konkrēto kontu IBAN laukā no bankas piedāvātā saraksta.
Konta informācijas un maksājumu ierosināšanas pakalpojumi tiešā veidā izriet no tā dēvētās otrās ES Maksājumu pakalpojumu direktīvas, kas tika pieņemta 2018. gadā un stājās spēkā 2019. gada 14. septembrī. Sagaidāms, ka šī direktīva veicinās labāk integrētu, lietošanā ērtu finanšu pakalpojumu attīstību tirgū.