Ikgadējā ALG balvu par vislabāko tālākpārdošanas vērtību subkompakto apvidus automobiļu klasē ieguva Subaru Crosstrek (Subaru XV Eiropā). Forester ieguva pirmo vietu kompakto apvidus automobiļu klasē, Impreza triumfēja kompaktajā klasē, bet WRX bija visvērtīgākais starp sporta automobiļiem.
Kopā ar šogad saņemtajām godalgām Subaru ir ieguvis jau 41 ALG balvu un ir atzīts par zīmolu ar kopumā vislabāko tālākpārdošanas vērtību pēc trīs gadiem.
Kopš 2010. gada Subaru ir ieguvis Vislabākā zīmola (zīmola atlikumvērtības balvu) jau astoņas reizes.
ALG ir nozares autoritāte, kas prognozē autoražotāju modeļu atlikumvērtību ASV un Kanādā Jau vairāk nekā 50 gadus ALG apkopo datus par visiem tirgū pieejamajiem modeļiem un nosauc automobiļus, kuriem ir paredzama procentuāli viszemākais vērtības samazinājums katrā klasē. Atlikumvērtības balva tiek pasniegta reizi gadā kopš 2010. gada.
Vincentric CPO laureātu noteikšanā tiek ņemtas vērā arī automobiļa ekspluatācijas izmaksas, un no 15 000 salīdzinātiem dažādu konfigurāciju automobiļiem Subaru ieņēma augstāko pjedestāla pakāpienu sešās kategorijās. Zīmols kopumā tika atzīts par labāko vieglo automobiļu un apvidus automobiļu/krosoveru kategorijās, bet Outback, Crosstrek (XV), Impreza un Legacy kļuva par uzvarētājiem savās attiecīgajās klasēs.
Populārākie raksti
«Mums ir patiess prieks tikt vēlreiz atzītiem par zīmolu ar vislabāko atlikumvērtību un par mūsu automobiļu saņemtajām atzinībām dažādos tirgus segmentos. Tā kā vērtības samazinājums ir visbūtiskākā automobiļa īpašnieka izmaksu sastāvdaļa, tad Subaru ir optimāla izvēle arī no finansiāla viedokļa,» saka Subaru Nordic pārstāvis Ringo Rahumēls (Ringo Rahumeel).