Sekojot tendencēm auto nozarē, un darbojoties laikā, kad aizņemtajā ikdienā pircējam ir aizvien sarežģītāk rast laiku automašīnas izvēles procesam, Skandi Motors nule kā atvērtajā iepirkšanās un izklaides centrā Akrapole atvēris savu pop-up autosalonu, lai būtu tuvāk patērētājam. Tas ir pirmais šāda tipa autosalons, kurā ikvienam lielveikala apmeklētājam ir iespēja iepazīties ar jaunākajiem Mitsubishi, Hyundai un Nissan automašīnu modeļiem, kā arī iegādāties jaunu automašīnu neizejot no lielveikala.
«Jauna automašīna mūsdienās vairs nav tikai prestiža statusa prece. Daudziem tā ir ikdienas nepieciešamības lieta, kuru, pateicoties dažādiem finansēšanas produktiem, iegādāties var jebkurš. Ieplānot braukšana uz autosalonu daļai klientu sagādā neērtības, tāpēc mēs Skandi Motors ejam no ierastā autosalona ārā.»
"Mūsdienās tirdzniecības centri ir kļuvuši arī par brīvā laika pavadīšanas vietu, kam lielisks piemērs ir tirdzniecības centra Akropole koncepts. Kopā ar Akrapoli piedāvājam cilvēkiem ne tikai iegādāties ikdienai nepieciešamās lietas, izklaidēties kopā ar ģimeni, bet arī izvēlēties piemērotāko automašīnu,” savu viedokli par jaunatklāto pop-up autosalonu pauž Skandi Motors vadītājs Ainārs Liljē.
Skandi Motors klāstā kopumā ir 30 dažādi automašīnu modeļi. Tirdzniecības centra Akropole atklāšanas dienā pop-up autosalonā būs iespēja tuvāk apskatīt populārākos no tiem – Nissan Qashqai, Nissan X-trail, Hyundai KONA, Hyundai i30 un Mitsubishi Eclipse Cross. Autosalona darbības laikā automašīnas tiks mainītas atbilstoši klientu vēlmēm. Skandi Motors pop-up autosalons atrodas iepirkšanās un izkalides centra Akrapole otrajā stāvā pretī Akropole ledus arēnai.