Elektroautobuss ir baltā krāsā un vizuāli atšķirsies no pārējiem Rīgas satiksmes autobusiem, taču tāpat kā jebkurā transportlīdzeklī, arī elektroautobusā, pēc iekāpšanas nekavējoties pasažieriem jāveic brauciena reģistrācija vai jāiegādājas biļete pie transporta līdzekļa vadītāja. Savukārt pieturvietas paziņos vadītājs.
Nākamo piecu līdz septiņu gadu laikā Rīgas satiksmei būs jānomaina ap 250 autobusiem un daļa no tiem jāmaina uz bezizmešu transportu. Kā jau iepriekš tika ziņots, šī gada martā Rīgas satiksme uzaicināja elektroautobusu un ūdeņraža autobusu ražotājus sadarboties testēšanā.
Šobrīd savu elektroautobusu testa braucieniem piedāvājuši Scania Latvia (Scania Citywide) un Solaris Bus & Coach Latvia (Solaris nUrbino 18 Electric), kura testus plānots uzsākt tuvāko dienu laikā.
Elektroautobusu izmantošana prasa jaunas zināšanas un pieredzi, ko var iegūt gan nepārtraukti sekojot tirgus attīstībai, gan arī veicot praktiskus testus pilsētas satiksmē.
Šādos izmēģinājuma braucienos ir jāpārliecinās par enerģijas uzkrāšanas risinājumu piemērotību maršrutu tīklam, uzlādes risinājumiem, kā arī braukšanas paradumu ietekmi uz enerģijas patēriņu. Testus ir paredzēts veikt, kā nepārtrauktu tirgus izpēti nākotnē plānotajiem publiskajiem iepirkumiem.