Dažādi autobusu maršruti izvēlēti, lai testēšanu varētu veikt gan braucot pa pilsētu, gan ārpus tās. Tāpat ar ūdeņradi darbināma autobusa testēšana sakrita ar ļoti ziemīgiem laika apstākļiem, jo bija gan intensīva snigšana, gan gaisa temperatūra noslīdēja līdz –20 grādiem. Kopumā dažādos maršrutos nobraukti:
- 14. maršrutā nobraukti 280 km;
- 20. maršrutā nobraukti 138 km;
- 47. maršrutā nobraukti 120 km;
- 55. maršrutā nobraukti 285 km;
- 56. maršrutā nobraukti 137 km.
Kā liecina testēšanas rezultāti, viena autobusa uzpilde ar ūdeņradi ilgst aptuveni 30 minūtes. Savukārt vidējais ūdeņraža patēriņš uz 100km sastādīja aptuveni 16 kg. Būtiska ietekme uz ūdeņraža patēriņu bija zemajai gaisa temperatūrai, turklāt ļoti liela patēriņa daļa bija nepieciešama salona sasildīšanai, kurā gaisa temperatūra bija iestatīta uz +22 grādiem.
Kā plusus minētajam autobusam varētu nosaukt labas gaitas īpašības, kur dzenošais tilts ir aprīkots ar diviem 125 kW elektromotoriem, kas nodrošina dinamisku paātrināšanos, autobusam ir laba vadāmība un manevrētspēja, kā arī labas bremzēšanas īpašības, efektīva salona apsildes sistēma, kas šajās ziemas aukstajās dienās salonā spēja nodrošināt komfortablu temperatūru.
Atšķirībā no ekspluatācijā esošiem autobusiem šis autobuss bija aprīkots ar durvju atvēršanas un aizvēršanas elektriskās piedziņas sistēmu, kas nodrošināja durvju klusāku darbību, tādejādi paaugstinot pasažieru komfortu.
Rīgas satiksmes valdes loceklis Ingus Rūtiņš: “Ņemot vērā dažādus striktāku emisiju kontroli nosakošus politikas dokumentus Eiropas Savienībā, kā arī virzību uz ilgtspējīgu un zaļu pilsētvidi Rīgā, arī mēs plānojam attīstīties šajā virzienā un turpmākajos gados sākt ieviest nulles emisijas sabiedrisko transportu. Tāpēc šādus testus plānojam veikt arī turpmāk, gan testējot cita ražotāja autobusus, kas tiek darbināti ar ūdeņradi, gan aicinot arī bateriju autobusu ražotājus sadarboties, lai veiktu autobusu testēšanu.”
Kopš 2020. gada sākuma Rīgā darbojas ūdeņraža stacija, kurā saražotais ūdeņradis tiek pildīts 10 trolejbusos, taču ar šādu transporta līdzekļu apjomu stacija nedarbojas ar maksimālo iespējamo kapacitāti.
Ar ūdeņradi darbināmā autobusa testēšanas rezultāti ļauj apzināt potenciālo stacijas jaudas izlietojumu, kā arī to, cik lielus attālumus ar vienu uzpildi Rīgas pilsētas apstākļos var veikt ar ūdeņradi darbināms autobuss, kā arī kāds ir tā patēriņš. Testēšana apzināti izvelēta ziemas apstākļos, kad autobusa ekspluatācija ir sarežģītāka nekā vasarā.