Renault Mégane E-TECH Electric ir pirmais no 2.0 paaudzes elektriskajiem automobiļiem un iezīmē pirms aptuveni 10 gadiem aizsāktās elektriskās revolūcijas jaunās nodaļas sākumu. Mégane E-TECH Electric, kas ir savienots ar elektroauto ekosistēmu un tās lietotāju digitālo pasauli, simbolizē Renault uzvaras sākumu kompakto automobiļu tirgū (C segments).
Pateicoties pagarinātajai riteņu bāzei (2,70 m, kopējais garums 4,21 m) un samazinātajai pārkarei, ko piedāvā jaunā modulārā CMF-EV platforma, Mégane E-TECH Electric demonstrē vēl nebijušas proporcijas, kas dizaineriem devis iespēju izstrādāt jaudīgu hečbeku ar fiksētu oglekļa pēdas nospiedumu.
Akumulators ir plānāks nekā jebkad agrāk (tikai 110 mm), kas nozīmē, ka dizaineri varēja uzlabot ārējās proporcijas, vienlaikus palielinot automobiļa salona ietilpību un pazeminot smaguma centru, lai sniegtu jautrāku un aizraujošāku braukšanas pieredzi.
Citi lasa
OpenR -vislielākais pieejamais ekrāns
Tas ir jaunās Mégane E-TECH Electric salona dārgakmens, kas iemieso pilnu borta tehnoloģiju klāstu, kas iebūvētas Renault jaunās paaudzes elektromobiļos. Pirmoreiz redzēts konceptautomobiļos TreZor (2016), SYMBIOZ (2017) un MORPHOZ (2019), pavisam jaunais OpenR viena ekrāna modelis apvieno – otrādi apgriezta "L” – digitālu instrumentu paneli un centrālās konsoles multivides ekrānu.
Šī ir pirmā reize, kad šāda tehnoloģija šādiem automobiļiem būs standarta aprīkojums, un tas ir iespējams, pateicoties daudzu gadu ilgam Renault dizaina, produktu un inženieru komandu darbam. Tajā ir arī centrālās ventilācijas atveres, kas pieskaņotas automobiļa salona apdarei.
OpenR ekrānam ir tāda displeja zona kā nevienam citam: 321 cm² 12,3 collu paneļa ekrānam (1920 × 720 pikseļi, horizontāls) un 453 cm² 12 collu multivides ekrānam (1250 × 1562 pikseļi, vertikāls). Tāpēc borta digitālā saskarne kopumā ir 774 cm² atšķirībā no citiem šīs kategorijas automobiļiem un vairāk atbilst daudz lielākiem augstāku klašu sedaniem. Sākuma aprīkojuma līmeņa modelim ir 9 collu multivides ekrāns (1250 × 834 pikseļi, horizontāls).
Vairāk uzglabāšanas nodalījumu, ergonomikas un komforta
Bagāžas nodalījuma kopējais tilpums ir 440 litri, kas ir pilnībā izmantojami, ņemot vērā, ka telpa ir taisnstūrveida, un uzlādēšanas kabeļiem ir sava īpaša uzglabāšanas vieta (22 dm3), kas pieejama, izmantojot noņemamu bagāžnieka grīdas paneli. Bagāžas nodalījuma ietilpību var palielināt, nolokot aizmugurējos sēdekļus 2/3 formātā un priekšējā pasažiera sēdekli 1/3 formātā.
Īpaši plāns akumulators
Līdzīgi kā jaunā piedziņa, jaunajai Mégane E-TECH Electric ir arī pavisam jauns 395 kg akumulators, kas ideāli piemērots CMF-EV platformai. Ar 110 mm – par 40% mazāks nekā ZOE akumulators – tas ir plānākais tirgū. Tas palīdz samazināt automobiļa kopējo augstumu līdz 1,50 m, lai nodrošinātu labāku aerodinamiku un efektivitāti.
Precīzi sabalansēta veiktspēja
Jaunajai Mégane E-TECH Electric tiek piedāvāta divu veidu akumulatoru ietilpība:
- 40 kWh, lai nobrauktu 300 km (WLTP cikls)
- 60 kWh, lai nobrauktu līdz 470 km (WLTP cikls, atkarībā no versijas)
40 kWh akumulators ir izgatavots no 8 moduļiem ar 24 šūnām katrā, kas ir izvietoti vienā slānī. 60 kWh akumulators ir izgatavots no 12 moduļiem ar 24 šūnām katrā, kas ir izvietoti divos slāņos. Abos gadījumos akumulatora izmēri paliek nemainīgi, ieskaitot rekordlielo augstumu – 110 mm. Tiem ir 8 gadu garantija. Ja to jauda samazināsies līdz mazāk nekā 70% no nominālās jaudas, garantijas periodā tie tiks nomainīti bez maksas.
Pilnīgi jaunās Mégane E-TECH Electric mērķis ir piedāvāt klientiem līdzsvarotu un optimālu veiktspēju par saprātīgām izmaksām. Dažādas klāsta versijas aptver lielāko daļu klientu vajadzību ikdienas lietošanai, kā arī retākiem izbraucieniem (nedēļas nogalēs un brīvdienu ceļojumi).