Kā jau GTS modeļos ierasts, īpaši liela nozīme ir spēka piedziņai: 3,6 litru V6 divturbīnu motora vietā zem Cayenne GTS motora pārsega atkal pukst V8 sirds. Četru litru divturbīnu motors ar 338 kW (460 ZS) jaudu un 620 Nm griezes momentu piedāvā ievērojami labāku veiktspēju visās disciplīnās.
Abi GTS modeļi sprintu no 0 līdz 100 km/h veic 4,5 sekundēs ar Sport Chrono pakotni, un to maksimālais ātrums ir 270 km/h. Jaunos GTS raksturo arī pazemināta, uz veiktspēju orientēta šasija, unikāls dizains un uzlabots aprīkojums.
V8 motors ar jaunām sporta izplūdes sistēmām
Ar Porsche izstrādāto četru litru V8 divturbīnu motoru no Cayenne populārākā modeļa jaunais Cayenne GTS tagad nodrošina par 14 kW (20 ZS) un 20 Nm vairāk nekā tā priekšgājējs. Tādējādi ir ievērojami uzlabota veiktspēja, kas attiecas arī uz jauno Cayenne GTS Coupé: modelis ar standarta aprīkojumu sprintu no 0 līdz 100 km/h tagad veic par 0,6 sekundēm ātrāk nekā iepriekš ar Sport Chrono pakotni.
Maksimālais ātrums ir palielināts par 8 km/h. Par transmisiju izvēlēta astoņpakāpju Tiptronic S automātiskā pārnesumkārba. Saskaņā ar NEDC kombinēto ciklu sportiskāko Cayenne modeļu degvielas patēriņš ir no 11,2 līdz 11,4 l/100 km.
Standarta aprīkojumā ir uzstādīta izplūdes sistēma ar izpūtējiem automašīnas aizmugures abās malās. Augstā frekvencē uzskaņotā sporta izplūdes sistēma ir jaunums. Tai ir divi centrāli novietoti ovāli izpūtēji, kas tiek piedāvāti tikai Cayenne GTS Coupé modelim un nākotnē arī Cayenne Turbo Coupé — abos gadījumos apvienojumā ar papildaprīkojumā pieejamo vieglsvara sporta pakotni.
Par 20 milimetriem zemāki ar dinamisko amortizatoru vadību
Standarta aprīkojumā iekļautā tērauda atsperu piekare pazemina automašīnu par 20 milimetriem un ietver Porsche aktīvo piekares vadības sistēmu (PASM) aktīvai un ļoti sportiskai amortizatoru vadībai. Standarta aprīkojumā ir uzstādīta arī Porsche griezes momenta vektorizācijas sistēma Plus (PTV Plus).
Jaunie Cayenne GTS modeļiem standarta aprīkojumā uzstādīti 21 collas RS Spyder Design diski ar lielajām čuguna bremzēm (390 × 38 mm priekšā, 358 × 28 mm aizmugurē).
Papildaprīkojumā ir pieejamas bremžu sistēmas optimizācijas iespējas: Porsche virsmas pārklājuma bremzes (PSCB) ar volframa karbīda pārklājumu vai Porsche keramiskā kompozītmateriāla bremzes (PCCB).
Citas papildaprīkojuma iespējas ir par 10 mm zemāka trīskameru pneimatiskā piekare, aizmugurējā stūrējamā ass un Porsche dinamiskā šasijas kontrole (PDCC) — aktīva sasveres stabilizācijas sistēma.
Sport Design pakotne
Jauno Cayenne GTS modeļu standartaprīkojumā ir melni 21 collas RS Spyder Design diski ar satīna spīdumu.
LED priekšējie lukturi ar Porsche dinamisko apgaismojuma sistēmu (PDLS) un LED aizmugurējo gabarītlukturu joslu ir tumši tonēti. Priekšējās gaisa ieplūdes atveres, sānu logu apmales, sporta izplūdes sistēmas izpūtēji, kā arī modeļa un Porsche logotipi auto aizmugurē ir melnā krāsā.
Interjerā izmantoti augstas kvalitātes apdares materiāli, piemēram, Alcantara, kas izmantota jumta apšuvumam, sēdekļu vidusdaļās, uz viduskonsoles roku balstiem un durvju apdarē.
Daudzās personalizācijas opcijas ietver GTS interjera pakotni ar papildu krāsu akcentiem Carmine Red sarkanā vai Crayon pelēcīgā krāsā, piemēram, dekoratīvām šuvēm.
Jaunos Porsche Cayenne GTS modeļus var pasūtīt jau tagad.