Interjers
To, ka zemās stūres un augstā spidometra koncepts nav ilgtspējīgs un drīz novecos, skeptiķi teica jau pirms 10 gadiem, kad saules gaismu ieraudzīja pirmās paaudzes Peugeot 208. Atverot durvis, redzam, ka Peugeot pircēju iemīļotais i-Cockpit saglabājis savu konceptu arī šodien.
Masīva un augsta viduskonsole nošķir priekšējos sēdekļus, liekot sajusties kā iznīcinātāja pilotam. Ierīču izvietojums ir unikāls, tāpēc nebūs visiem pa prātam, taču tie, kuri iekāro tieši šādu auto salonu, alternatīvas pie citiem segmenta pārstāvjiem neatradīs.
Salona ietilpībā tas nebūs klases līderis, ko garākā braucienā varētu apstiprināt aizmugures pasažieri, taču pietiekami plašais bagāžnieka atvērums mantu ievietošanu jūtami atvieglo. Nolaižot sēdekļu atzveltnes, ietilpību var palielinot no 487 līdz 1537 litriem.
Citi lasa
12,3 collu instrumentu panelī pieejamas dažādas izvēlnes un funkcijas, tomēr atmiņā paliekošākā ir nakts redzamība. Sistēmas infrasarkanā kamera tumsā identificē gājējus vai dzīvniekus automobiļa priekšā ne tikai teorijā, bet arī praksē. Panelī kopā ar brīdinājuma signālu parādās negaidītā ciemiņa siluets, ļaujot izvairīties no potenciālās sadursmes vai vismaz mazināt tās sekas. Šī funkcija pat par papildus naudu nav pieejama vairākās automašīnās, kuru cena sniedzas jau pie 300 000 eiro sliekšņa.
Papildaprīkojuma izvēle 508 PSE gadījumā ir pavisam vienkārša, jo teju visas ekstras jau iekļautas standarta cenā. Par papildus maksu var izvēlēties tikai trīs ekstras:
- Stikla jumtu par 957 eiro;
- 7,4 kW vienfāzes lādētāju par 594 eiro;
- Baltu, pelēku vai melnu virsbūves krāsu par 675 – 947 eiro.
Uzreiz varam atklāt, ka 508 PSE nav ticis pie dārdošas izplūdes sistēmas, kas priecētu braucēju ausis, toties aprīkojumā iekļauta Focal Premium HiFi skaņas sistēma.
Testa turpinājums: