Tehnika
508 PSE ir sava veidā ir inženierijas brīnums.
Zem motora pārsega atrodas 200 zirgspēku 1,6 litru benzīna turbomotors. Ja šis tiešām ir jaudīgākais sērijveida Peugeot, tai noteikti jābūt burvestībai. Maģija izskaidrojama ar diviem elektromotoriem. Uz priekšējā tilta atrodas 110 ZS elektromotors, kas savienots ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu, bet uz aizmugures tilta esošais agregāts attīsta 113 ZS.
Liekot šos skaitļus uz papīra, kopējā jauda sasniegtu 423 ZS, taču vienlaikus no abiem elektromotoriem iespējams izmantot 160 ZS. Tā rezultātā faktiskais zirgspēku skaits sporta režīmā ir 360 ZS.
Šis ir ļoti straujas dabas auto, tomēr 508 PSE temperaments neizpaužas tikai neprātīgā taisnvirziena paātrinājumā. Tas ticis pie iespaidīgas 380 mm bremžu sistēmas, par kuru jāpateicas Alcon zīmolam, kas ar savu produkciju apgādā arī dažādus hiperkārus.
Klīrenss samazināts par 4 mm, savukārt balstiekārta ieguvusi stingrākus regulējumus. Tas ir tik veiktspējīgs, ka inženieriem nācies ierobežot tā maksimālo ātrumu pie 250 km/h atzīmes.
Testa turpinājums: