Eksterjers
Radīt vizuāli pievilcīgu hečbeka un universāļa dizainu nebija pārlieku sarežģīts uzdevums, jo pat standarta izpildījumā 508. modelis ir viens no acīm tīkamākajiem sava žanra pārstāvjiem.
Atskaitot masīvos 20 collu diskus, 508 PSE no attāluma nešķiet pārlieku agresīvs vai bravūrīgs, taču tuvumā francūža uzpleči pamanāmi uzreiz. Gris Selenium pelēcīgā toņa virsbūvi ieskauj virkne aerodinamisko atribūtu, ko akcentē spilgti zaļā kriptonīta krāsa. Var tikai pabrīnīties, kā zemu novietotās kausveida uzlikas tikušas cauri stingrajām drošības prasībām.
Kopējais siluets joprojām sasaucas ar džungļu karali, LED lukturiem vizualizējot graciozos lauvas ilkņus, savukārt aizmugures 3D Full Led optika unikālā veidā atdzīvojas, aizslēdzot un atslēdzot durvis. Interesanti, ka jaunais Kryptonite toņa PSE logo, kas dažiem varētu atsaukt atmiņā BMW ///M logotipu, patiesībā raksturo trīs nagu formu.
Lauvas spēks! Peugeot 508 PSE ārējais tēls sasaucas ar to, ko angliski runājošie sauc par sleeper car jeb automašīna ar augstu veiktspēju un neuzkrītošu ārējo izskatu. Tas ir radīts pārsteigumiem.
Testa turpinājums: