Atšķirīgums – no krāsu toņiem līdz riteņu diskiem
Ievērojamākās Blackout Edition iezīmes ir jaunais Polymetal Gray pelēkais virsbūves tonis, glancēti melnie 19 collu riteņu diski un glancēti melnie sānu spoguļu korpusi un virsbūves statnes.
Interjers ir pāršūts ar melnu, mīkstu ādu kombinācijā ar melnu zamšu – šie materiāli ir izšūti ar sarkanu diegu.
Autovadītāja ērtību nodrošina piekļuve automobilim ar bezkontakta atslēgu un dzinēja iedarbināšana ar pogu, bet par brauciena baudījumu parūpēsies 10 skaļruņu Bose Premium audiosistēma ar Centerpoint Surround telpiskā skanējuma tehnoloģiju un sabvūferu.
Mazda inženieri audiosistēmas labo skanējumu veicinājuši arī ar klusāka interjera nodrošināšanu – CX-5 ir aprīkots ar papildu trokšņu izolācijas materiāliem un ārējo skaņu absorbējošiem stikliem.
SUV praktiskums apvienots ar labu vadāmību
Automobilis ir aprīkots ar 194 zirgspēku jaudīgu 2,5 litru benzīna Skyactiv-G motoru, kas automātiski atslēdz daļu cilindru, kad tiek braukts konstantā ātrumā, tādējādi ekonomējot degvielu.
Mazda CX-5 ir pieejama gan priekšējo, gan visu riteņu piedziņas versijā. Pilnpiedziņas gadījumā automobilis ir aprīkots ar vadības sistēmu, kas ar 27 sensoriem uzrauga situāciju uz ceļa, salīdzina iegūtos datus (piemēram, autovadītāja rīcību, āra temperatūru, vējstikla tīrītāju lietošanu, stūresrata pagriešanas leņķi, akseleratora pedāļa nospiešanas pakāpi un ceļa slīpumu) un atbilstīgi sadala vilkmi uz priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem.
G-Vectoring Control Plus arī rūpējas par automobiļa stabilitāti un nevainojamu vadāmību, savukārt “off-road” režīms ļauj CX-5 braukt apvidū.
Aiz elektriskās piedziņas bagāžnieka vāka ir 506 litru telpa bagāžai, kas nolaistu aizmugurējo sēdekļu atzveltņu gadījumā palielināma līdz 1620 litriem.
Par drošu braukšanu rūpējas vairākas sistēmas: ceļa zīmju atpazīšana, autovadītāja uzmanības kontrole, aizmugurējie novietnes sensori ar automātiskās bremzēšanas asistentu (SCBS-R), adaptīvā kruīza kontrole (MRCC) un joslā braukšanas asistents.