Jaunā modeļa dizains tika izstrādāts nepilnu 2 gadu laikā, iesaistot Maserati inovāciju laboratorijas inženierus, dzinēju laboratorijas tehniskos speciālistus un dizainerus no Maserati dizaina centra.
Neticama jauda, saglabājot komfortu un stabilitāti
MC20 iekļautas no F1 atvasinātas tehnoloģijas, kas pirmo reizi ir pieejamas standarta sērijveida automašīnas dzinējā. MC20 jaudīgais Nettuno 630 Zs V6 motors ar 730 Nm griezes momentu 0–100 km/h paātrinājumu nodrošina mazāk nekā 2,9 sekundēs un maksimālais ātrums pārsniedz 325 km/h.
MC20 ir ārkārtīgi viegls auto, svot mazāk par 1500 kg (pašmasa).
Pateicoties 630 Zs jaudai, tas svara un jaudas attiecībā ir klasē labākais – tikai 2,33 kg/Zs.
Šis rekords sasniegts ar kvalitatīviem materiāliem, izmantojot visu oglekļa šķiedras potenciālu un vienlaikus nezaudējot autovadītājam svarīgo komfortu.
Salonā izmantotas vienkāršas formas, plūstošas līnijas un izņemts jebkas, kas varētu novērst uzmanību. Auto ir divi 10 collu ekrāni – viens braukšanas pārvaldībai un otrs – Maserati multimediju sistēmai (MIA).
Vienkāršība ir arī oglekļa šķiedras pārklātās centrālās konsoles galvenā pazīme, kurā ir tikai dažas funkcijas – bezvadu viedtālruņa lādētājs, braukšanas režīma selektors (GT, Wet, Sport, Corsa un piektais, ESC Off, kas deaktivizē vadības funkcijas), divas ātruma izvēles pogas, elektriskā loga vadības pogas un multimediju sistēmas vadības panelis.
Visas pārējās vadības funkcijas izvietotas uz stūres ar aizdedzes pogu kreisajā pusē un mašīnas iedarbināšanas vadību labajā pusē.
Jaunais MC20 būs pastāvīgi savienots ar Maserati Connect programmu. Tas ļaus automašīnai nodrošināt pilnu pakalpojumu klāstu, ietverot tiešsaistes navigāciju, Alexa un Wi-Fi tīklāju, un tos iespējams pārvaldīt arī izmantojot Maserati Connect lietotni viedtālrunī vai viedpulkstenī.
Tradicionāls Maserati dizains ar mūsdienīgām detaļām
Viena no auto spilgtākajām iezīmēm ir tauriņveida durvis. Auto aerodinamika tika izstrādāta vairāk nekā 2000 stundu ilgā darbā Dallaras vēja tunelī un izveidojot vairāk nekā tūkstoti CFD (Computational Fluid Dynamics) simulāciju. Automašīnai ir gludas līnijas ar neuzkrītošu aizmugurējo spoileri, kas uzlabo piespiedējspēku. Auto aerodinamiskās pretestības koeficents (CX) ir zemāks nekā 0,38.
Gan vizuāli, gan konceptuāli jaunais Maserati līdzinās tā priekšgājējam MC12 – automašīnai, kas 2004. gadā Maserati palīdzēja atgriezties sacīkšu auto pasaulē. Tagad MC20 ar izteikto sacīkšu raksturu skaidri iezīmē ražotāja plānus atkal ienākt sporta auto tirgū.
MC20 būs pieejamas kupejas un kabrioleta versijas un pilna elektriskā jauda Jaunais Maserati modelis tiks ražots sešās jaunās krāsās: Bianco Audace, Giallo Genio, Rosso Vincente, Blu Infinito, Nero Enigma un Grigio Mistero. Katra no krāsām ir izstrādāta tikai šai automašīnai, un tās visas nes vienotu vēstījumu – auto ir ražots Itālijā, tam ir skaidra saikne ar itāļu identitāti un valsti, kā arī Maserati tradīcijām.
Jaunā sporta auto tīkotāji var pasūtīt MC20 jau no 9. septembra, un auto ražošana tiks uzsākta šī gada beigās. Pirmie braucējii tiks pie jaunajiem auto jau 2021. gada aprīlī.