Līdz 2025. gadam Lexus ieviesīs 20 jaunus vai atjaunotus modeļus, tostarp vairāk nekā 10 akumulatora elektromobiļus (BEV), uzlādējamus hibrīdautomobiļus (PHEV) un pašuzlādes hibrīdautomobiļus (HEV), lai apmierinātu dažādu valstu un reģionu klientu vajadzības visā pasaulē. Tādā veidā uzņēmums plāno nostiprināt savas pozīcijas sedanu un SUV klasē, kā arī rast iespēju ieviest jaunus modeļus, piemēram, sporta modeļus, automobiļus, kas domāti šofera pakalpojumu sniegšanai, un pilnīgi jaunu kategoriju modeļus.
Vienlaikus Lexus tieksies pēc jauniem premium klases vērtību risinājumiem ar mērķi pārsniegt klientu ekspektācijas visā pasaulē.
Lexus plāno līdz 2025. gadam visā pasaulē piedāvāt visu savu modeļu elektrificētas versijas, līdz ar to arī sagaida, ka elektrificētie transportlīdzekļi veidos vairāk nekā pusi no pasaules pārdošanas apjoma. Turklāt uzņēmuma mērķis ir līdz 2050. gadam panākt oglekļa neitralitāti visu modeļu dzīves ciklā, ieskaitot materiālu ražošanu, detaļu un transportlīdzekļu loģistiku, kā arī utilizāciju un pārstrādi. Papildus rūpīgai transportlīdzekļos izmantoto materiālu izvēlei Lexus izvērtēs arī šo materiālu izgatavošanas ietekmi uz vidi.
Šodienas pasākumā Lexus prezentēja jauno konceptauto LF-Z Electrified, kas apvieno sevī braukšanas veiktspēju, stilu un tehnoloģijas, kuras Lexus plāno ieviest līdz 2025. gadam.
Tas vēl vairāk uzlabos Lexus raksturīgo braukšanas pieredzes rokrakstu, apvienojot augstas veiktspējas automobiļu izstrādē iegūtās zināšanas ar jaunajām iespējām, ko piedāvā elektrificēti dzinēji, lai sniegtu autovadītājam labāku atbildreakciju un pilnīgas saiknes sajūtu ar savu automobili.
LF-Z Electrified to nodrošina, izmantojot modernas tehnoloģijas un īpašu EV platformu. Piemēram, tas garantē izcilu dinamisko veiktspēju, pateicoties akumulatora un elektromotora ideālajai atrašanās vietai, DIRECT4 pilnpiedziņas tehnoloģijai un citām funkcijām, kas sniedz automobilim augstu mobilitātes brīvības pakāpi, kas to atšķir no parastajiem transportlīdzekļiem. Tas nodrošina arī uzlabotas informācijas un izklaides funkcijas, kas tuvākajā nākotnē būs pieejamas Lexus klientiem.
“Īstenojot savu sociālo misiju, kuras mērķis ir sasniegt oglekļa neitrālu sabiedrību, mēs turpināsim strādāt pie tā, lai mūsu automobiļi radītu prieku un gandarījumu gan mūsu klientiem, gan arī visiem ar Lexus saistītajiem cilvēkiem. Sākot ar diviem jauniem modeļiem, kas tiks izlaisti šogad, mēs turpināsim attīstīt inovatīvus produktus, kas dažādos mūsu klientu izvēles iespējas un dzīvesveidu,” sacīja Lexus International prezidents un zīmola vadītājs Koji Sato.
Nākotnes vīzija
Lexus ir ieguvis unikālu tirgus pozīciju, vienlaikus attīstot pasaulē visplašāko premium klases elektrisko hibrīdauto klāstu, ražojot superauto LFA un citus pilnvērtīgus F veiktspējas modeļus. Kopš RX 400h ieviešanas 2005. gadā, pateicoties Lexus elektrisko hibrīdu stratēģijai, tā pārdošanas apjomi visā pasaulē sasniedz gandrīz divus miljonus. Šobrīd uzņēmums piedāvā jau deviņus hibrīda modeļus pārdošanai aptuveni 90 valstīs visā pasaulē. Šī ir ideāla platforma, lai rastu atbildes jauniem izaicinājumiem.
Automobiļu rūpniecība savā attīstībā ir pārvērtību punktā, kādi mēdz būt tikai reizi gadsimtā, un visai nozarei ir jāreaģē uz vēl nebijušām izmaiņām cilvēku dzīvesveidā un vērtībās, nodrošinot mobilitāti un vienlaikus īstenojot neatliekamu sociālo misiju attiecībā uz oglekļa neitralitāti un Apvienoto Nāciju Organizācijas ilgtspējīgas attīstības mērķiem (SDGs).
Pamatojoties uz savu pieredzi, ieviešot inovācijas un elektrisko hibrīdu redzējumu, Lexus maksimāli izmantos savas pētniecības un attīstības priekšrocības, lai sasniegtu šos mērķus, vienlaikus turpinot pārsniegt klientu gaidītās cerības premium kvalitātes automobiļu jomā, kas nodrošina izcilu vadību un izsmalcinātu meistarību.