• Latvijas Gada auto 2021 žūrija testē jaunākos pilnpiedziņas apvidus auto

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    17. novembris, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Konkursa žūrijas noslēdzošais testa brauciens aizvadītajā nedēļas nogalē norisinājās Rīgā un tās apkārtnē ar bāzes vietām Doma laukumā un pie tirdzniecības centra Mols. Šā vairāku dienu pasākuma ietvaros bezceļu trasē kopīgi organizētā izbraucienā žūrijai bija iespēja izmēģināt konkursam pieteiktos pilnpiedziņas krosoverus, kuri pretendē uz nomināciju 4×4 Apvidus auto 2021.

    Šogad nominācijā piedalās pieci automobiļi: elektroauto Audi e-tron Sportback, Kia Sorento, Land Rover Defender, Mercedes-Benz GLB un Seat Ateca.

    Smilšu pakalnos sevi labi apliecināja gan tāds premium segmenta smagsvars, kā elektroauto Audi e-tron Sprtback, gan salīdzinoši demokrātiskākais Seat Ateca. Šādos apstākļos kārtējo reizi bija iespēja uzskatāmi pārliecināties par dažādu moderno palīgsistēmu efektivitāti. Tiešām ir visnotaļ pārsteidzoši, ko spēj paveikt pat šķietami smagnējs un uz šosejas komfortu orientēts krosovers.

    Audi e-tron Sprtback nodemonstrēja, ka elektroauto ar tā vienmērīgo un viedo griezes momenta sadali starp riteņiem ir pārsteidzoši efektīvs smilšainā bezceļā, turklāt caurgājības īpašības krietni uzlabo iespēja ar pneimopiekares palīdzību pacelt virsbūvi un tādējādi ievērojami paaugstināt klīrensu. No testa dalībniekiem ar šādu opciju varēja padižoties arī Land Rover Defender.

    Savukārt ietilpīgie ģimenes krosoveri ar septiņām sēdvietām Kia Sorento un Mercedes-Benz GLB par spīti savam primārajam mērķim – komfortabli un cienīgi pārvietot savus pasažierus pa dažādas kvalitātes ceļiem, nebūt nebija peramie zēni smilšainos bezceļos. Protams, šo solīdo automobiļu vadītājiem jāsaglabā veselais saprāts, lai neapskādētu priekšējo bamperu apakšējos spoilerus un spožo lakojumu.

    Pārsteidza Seat Ateca sniegums, kura galvenais trumpis, salīdzinot ar citiem šā testa dalībniekiem, bija relatīvi mazais svars un kompaktie izmēri. Ateca modernā pilnpiedziņas sistēma nodrošināja visnotaļ pārliecinošu sniegumu pat ar vasaras riepām.    

      

    Citā līgā spēlēja apvidus auto Land Rover Defender, kura konstrukcija un tehniskais aprīkojums ir īpaši piemēroti smagu bezceļu pārvarēšanai. Šķiet, ka katram, kurš izkāpa no piepaceltā Defender, seju rotāja plats smaids.

    Latvijas Gada auto 2021 konkursa žūrijas darbs turpinās. Fināla balsojums un laureātu paziņošana notiks tiešraidē 3. decembrī.

    Konkursā Latvijas Gada auto 2021 ir pieteikti:

    Škoda Octavia

    Volkswagen Golf

    Volkswagen ID.3 1st Edition

    Seat Leon

    Seat Ateca

    Nissan Juke

    Peugeot 2008

    Peugeot e-2008

    KIA XCeed PHEV

    KIA e-Niro

    KIA Sorento

    Mercedes-Benz GLB

    BMW 5.sērija

    Mini Cooper SE

    Alfa Romeo Stelvio

    Land Rover Defender

    Honda e

    Ford Puma

    Audi e-tron Sportback

    Renault Captur E-Tech Plug-in Hybrid

    Renault Zoe

    Toyota Yaris Hybrid

    Hyundai i30

    Citroën C3

    Citroën C5 Aircross Hybrid.

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē