“Jaunais Defender ir iedvesmojies no savas pagātnes, bet tā nav to ierobežojusi, un mēs priecājamies, ka tas ir pagodināts ar šo apbalvojumu. 21. gadsimta Defender paplašina inženiertehnikas, tehnoloģiju un dizaina robežas, vienlaikus saglabājot tā slaveno DNS un bezceļa spējas. Rezultātā ir tapis nepārspējams 4×4, kas rezonē ar klientiem arī emocionālā līmenī,” komentē Juste Šataite, Jaguar Land Rover Baltics mārketinga vadītāja.
Jaunais Defender joprojām atbilst celmlauža garam, kas jau vairāk nekā 70 gadus ir bijis Land Rover pamatā, un no jauna definē 21. gadsimta piedzīvojumu auto. Tam ir ikonisks vārds, veidols un spējas, kā arī tas ir pieejams dažādās virsbūves modifikācijās un personalizējams ar kādu no četrām aksesuāru pakotnēm, lai palīdzētu īpašniekiem veidot sev tīkamu spēkrata versiju.
Pasaules gada dizaina auto balvai ir izvērtēti pēdējo 12 mēnešu izcilākie jaunie automobiļi un rezultātā apbalvots automobilis, kas apliecina visaugstākos tehnisko jauninājumu un dizaina standartus, paplašinot līdz šim noteiktās robežas.
Šogad visi konkursa dalībnieki, kas sacentās vēl četrās balvu kategorijās, pretendēja arī uz Pasaules gada dizaina auto balvu. Septiņu automobiļu dizaina ekspertu grupa izskatīja pretendentus, lai izveidotu rekomendāciju sarakstu, kas paredzēts žūrijas fināla balsojumam, kurā piedalās 93 auto žurnālisti no visas pasaules.
Dizaina ekspertu grupā bija Gernots Brahts (Vācija – Forchaimas Dizaina skola), Īans Kallums (Lielbritānija – CALLUM dizaina vadītājs), Ģerts Hildebrands (Vācija – Hildebrand-Design īpašnieks), Patriks le Kuments (Francija – Ilgtspējīgā dizaina skolas stratēģiskās komitejas prezidents un dizainers), Toms Matano (ASV – Mākslas akadēmija, bijušais Mazda galvenais dizainers), Viktors Nasifs (ASV – Brojure.com radošais direktors, Jaunās arhitektūras un dizaina skolas pasniedzējs) un Širo Nakamura (Japāna – Shiro Nakamura Design Associates Inc. valdes priekšsēdētājs).