Pirmo reizi Sportage 28 gadu vēsturē šī modeļa versijai Eiropas tirgum ir unikāla riteņu bāze. Tas nozīmē, ka automobilis nodrošina lielāku interjera ietilpību un augstākus standartus attiecībā uz ikdienas praktiskumu un lietojamību, un vienlaikus tā eksterjera proporcijas ir pielāgotas Eiropas autoceļiem.
Jaunā platforma ir arī nodrošinājusi ideālu pamatu Kia inženieru komandai, lai pedantiski pielāgotu mehānisko izkārtojumu un elektroniskās sistēmas, radot SUV, kas ir izsmalcināts, stabils un komfortabls, kā arī apveltīts ar izveicīgu un dinamisku vadāmību.
Izveicība un komforts
Jaunā Sportage izstrādes laikā Kia inženieri veica testus pa dažādiem Eiropas autoceļiem, lai noslīpētu automobiļa stūres sistēmas un balstiekārtas regulējumus, un nokalibrētu tā elektronisko braukšanas palīgu sistēmas.
Sportage elektriskais stūres pastiprinātājs (MDPS) autovadītājam nodrošina ļoti komunikablas un atsaucīgas stūrēšanas izjūtu. Balstiekārta, kas veidota, izmantojot MacPherson statņus priekšā un četru sviru sistēmu aizmugurē, ir noregulēta tā, lai jauno Sportage padarītu izsmalcinātāku un ērtāku, kā arī sportiskāku savā dinamiskajā raksturā.
Progresīvas tehnoloģijas
Jaunais Sportage debitē ar virkni tehnoloģiju, kas nodrošina optimālu precizitāti un kontroli jebkuros laikapstākļos un uz dažādiem ceļa segumiem.
Pēc izvēles pieejamā balstiekārtas elektroniskās kontroles sistēma (ECS) sniedz augstāku komforta un drošības līmeni, patiecoties nepārtrauktai amortizatoru kontrolei. Šī tehnoloģija ātri reaģē uz Sportage virsbūves svārstībām un stūres pagriešanu, tūlītēji pielāgojot amortizatoru darbību, lai mazinātu virsbūves sānsveres un zvalstīšanos līkumos. Tāpat tā pielāgo balstiekārtas amortizācijas spēku, lai komfortabli absorbētu ceļa nelīdzenumus un mazinātu riteņu atlēcienu pēc šķēršļa pārbraukšanas.
Cits svarīgs Sportage jauninājums ir Terrain Mode režīms, kas būs pieejama AWD Hybrid un Plug-in Hybrid versijām. Tas radīts tiem Sportage īpašniekiem, kuri nododas brīvdabas piedzīvojumiem un aktivitātēm. Progresīvais Terrain Mode režīms automātiski pielāgo Sportage iestatījumus maksimālai saķerei uz izaicinošiem ceļa segumiem, ieskaitot sniegu, dubļus un smiltis.
Sportage braukšanu uzsāk Drive Mode režīmā, kas ir standarta funkcija visiem modeļiem. Autovadītājs pēc tam var izvēlēties Comfort, Eco vai Sport režīmu, lai labāk pielāgotu braukšanas pieredzi savām vajadzībām. Eco režīms ir izstrādāts, lai panāktu optimālu degvielas patēriņa efektivitāti. Kad autovadītājs izvēlas Sport režīmu, stūres un akseleratora pedāļa atsaucība ir straujāka, lai sniegtu dinamiskāku braukšanas pieredzi. Ērtības un drošības labad visi braukšanas režīmi tiek attēloti uz augstas izšķirtspējas digitālā mērinstrumentu paneļa ar unikālām vizualizācijām atbilstoši izvēlētajam režīmam.
Elektroniski vadītā pilnpiedziņas sistēma rūpējas par optimālu vilkmes sadali starp priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem atkarībā no ceļa apstākļiem un braukšanas situācijas, ne tikai uzlabojot braukšanas veiktspēju, bet arī palielinot drošību un efektivitāti. AWD Lock funkcija, kas pieejama Sportage versijās ar iekšdedzes dzinēju un vieglo hibrīdu, var sabloķēt visus četrus riteņus vēl labākai vilkmei, braucot bezceļos vai pa sniegu.
Dinamisko veiktspēju un stabilitāti līkumos uzlabo Kia augsto tehnoloģiju E-Handling sistēma. Tā pieejama Hybrid un Plug-in Hybrid versijām, kas aprīkotas ar parastajiem amortizatoriem. Sistēma izmanto E-Motor griezes momenta rādījumus, lai uzlabotu stūres atsaucīgumu, vilkmi priekšpiedziņas modeļiem, kā arī stabilitāti ārkārtas situācijās.
Eiropā ražotais pilnīgi jaunais Kia Sportage tirdzniecībā nonāks šī gada decembra otrajā pusē.