Honda F1 atgriezās 2015. gadā pēc ilgāka pārtraukuma un uzsāka sadarbību ar vairākām komandām. Ar kompānijas dzinējiem aprīkotās Red Bull Racing un Scuderia Alpha Tauri formulas iepriekšējā sezonā izcīnīja trīs Grand Prix posmu uzvaras un jau divas šosezon, sasniedzot Honda noteikto mērķi – uzvarēt F1 sacensībās.
Taču, pielāgojoties automobiļu industrijas pārmaiņām, Honda izvirzījusi sev uzdevumu līdz 2050. gadam sasniegt CO2 neitralitāti, un tam tiks veltīti visi kompānijas spēki un līdzekļi, teikts izplatītajā paziņojumā.
“Lai sasniegto šo mērķi, Honda nepieciešams visus savus korporatīvos resursus novirzīt nākotnes spēka agregātu un enerģētisko tehnoloģiju izpētei un izstrādei, ieskaitot degvielas šūnu auto (FCV) un EV akumulatorus, kas būs oglekļbrīvo tehnoloģiju pamats. Tā ietvaros šā gada aprīlī Honda izveidoja jaunu izpētes centru. Honda šajā darbā pie dzinējiem un enerģijas tehnoloģijām izmantos arī F1 iegūtos datus un visu uzmanību turpmāk veltīs CO2 neitralitātes realizācijai. Līdz ar to Honda pieņēma lēmumu noslēgt savu dalību F1, ” teikts paziņojumā.
F1 slavas zenītā Honda bija pagājušā gadsmta 80. un 90. gados, kad ieguva sešus Konstruktoru kausus – divus ar Williams komandu un četrus ar McLaren – un piecus individuālos F1 čempionu titulus. Kopumā izcīnītas 77 Grand Prix posmu uzvaras un 79 pole position. Nesenākā uzvara bija 2020. gada sezonā, kad Pjērs Gaslī (Scuderia Alpha Tauri) negaidīti triumfēja Itālijas Grand Prix posmā Mudžello trasē.
F1 čempionātā Honda iesaistījās 1964. gada un piedalījušies tajā gan kā dalībnieks, gan kā diznēju piegādātājs un konstruktors.