Lai uzrunātu vīriešus sekot līdzi savai braukšanas kultūrai, CityBee rīko kampaņu Brauc kā sievietes, kurā aicina stiprā dzimuma pārstāvjus braukt ar tādu pašu apziņu, kā to dara sievietes. Uzņēmuma pieredze rāda, ka sievietēm retāk ir braukšanas ātruma un citi pārkāpumi – tikai aptuveni 10% no uzņēmumā saņemtajiem administratīvajiem pārkāpumiem.
Tāpat tās rūpīgāk izturas pret uzņēmuma iekšējiem transportlīdzekļu lietošanas noteikumiem, nesēžas pie stūres alkohola vai apreibinošo vielu ietekmē un nenovieto transportlīdzekli vietās, kur tas nav atļauts.
Uzņēmuma vadītāja Egija Gailuma stāsta: "Mūsu pieredze rāda, ka sievietes daudzreiz retāk pārsniedz ātrumu un saņem sodus par pārkāpumiem ceļu satiksmē.
Tāpēc esam uzsākuši neordināru kampaņu, kurā aicināsim vīriešus braukt kā sievietēm.
Akcijas mērķis būs pievērst autovadītāju uzmanību braukšanas manierēm Latvijā un izvēlēties drošu braukšanas kultūru."
Dažādi ārvalstīs veikti pētījumi apliecina, ka sievietes ir uzticamākas un no drošības viedokļa labākas autovadītājas, jo viņas ir piesardzīgākas un nepiekopj agresīvu braukšanas stilu. Tas arī rezultējies ar labāku statistiku – ceļu satiksmes negadījumus izraisa vairāk vīrieši.