4,0 V8 twin-turbo dzinējs ir pārveidots tā, lai darbotos optimālā sinerģijā ar elektrisko spēka piedziņu. Kopējā sistēmas jauda ir 800 Zs, savukārt griezes moments sasniedz 950 Nm, nodrošinot labāko veiktspēju klasē. Urus SE no 0 līdz 100 km/h ieskrienas vien 3,4 sekundēs, 0 līdz 200 km/h aizņem tikai 11,4 sekundes, savukārt maksimālais ātrums sasniedz iespaidīgus 312 km/h. Šie skaitļi padara SE par visu laiku jaudīgāko Urus, kā arī par jauno Super SUV kategorijas etalonu.
Urus SE izceļas ar īpašu un nepārspējamu braukšanas pieredzi. Plug-in hibrīdsistēma apvienojumā ar elektronisko griezes momenta sadalīšanu starp asīm un elektronisko aizmugurējo diferenciāli palīdz uzlabot transportlīdzekļa veiktspēju un dinamiku uz jebkura seguma un jebkuros apstākļos. Elektromotors, kas iebūvēts 8 pakāpju automātiskajā pārnesumkārbā, var darboties ne vien kā jaudas papildinājums V8 iekšdedzes dzinējam, bet arī padarīt Urus SE par 100% elektrisku pilnpiedziņas automobili, EV režīmā ļaujot nobraukt vairāk nekā 60 km.
Dizains un aerodinamika
Automašīnas priekšdaļa apveltīta ar jauna dizaina dzinēja pārsegu, kas pastiprina Urus SE atlētisko stilu un izceļ līdzību ar jaunā Revuelto stila koncepciju. Jaunumi aptvēruši arī priekšējo buferi, radiatora režģi un priekšējos lukturus, kas ieguvuši matricas LED tehnoloģiju un gaismas dizainu, ko iedvesmojusi Lamborghini logotipā esošā vērša aste.
Aizmugurējie lukturi ir savienoti ar Y dizaina gaismām un jauno aizmugurējo difuzoru, kas piešķir automašīnai vēl sportiskākas proporcijas. Difuzors kopā ar jauno antispārnu palielinājis aizmugurējo piespiedējspēku par 35% salīdzinājumā ar Urus S versiju, vēl vairāk uzlabojot Super SUV stabilitāti pie lieliem ātrumiem.
Individualizācija un interjers
Urus SE piedāvā plašu individualizāciju iespēju klāstu, kam savā klasē nav līdzīgu. Vieglmetāla disku izvēle papildināta ar 23 collu Galanthus modeli, tāpat paplašināts arī virsbūves toņu piedāvājums. Tagad ir pieejamas vairāk nekā 100 virsbūves krāsu kombinācijas, tostarp arī divas jaunas krāsas: Arancio Egon (oranžs) kombinācijā ar Arancio Apodis (oranžs) interjeru un Bianco Sapphirus (balts) ar interjeru Terra Kedros (terakota). Interjera izvēles iespējas aptver 47 krāsu kombinācijas un četru veidu izšuvumus. To var papildināt ar Ad Personam programmu, kas ļauj īpašniekiem padarīt savu Urus SE patiesi unikālu.
Salons ir atjaunināts un izceļ Lamborghini raksturīgo dizaina DNS, ietverot jaunus risinājumus priekšējā panelī un akcentējot jau Revuelto modelī ieviesto viegluma sajūtu. Paneļa centrā uzstādīts lielāks, 12,3 collu ekrāns, kas apveltīts ar jaunu, vēl intuitīvāk lietojamu multimediju interfeisu.
Dažādas personības
Konsoles centrā atrodas tamburo selektora bloks, kas tiek izmantots braukšanas režīmu izvēlē. Pateicoties hibrīda spēka piedziņas ieviešanai, seši esošie Urus braukšanas režīmi ir apvienoti ar četrām jaunām elektriskās veiktspējas stratēģijām (EPS), kopā veidojot vienpadsmit režīmu iespējas. Atkarībā no izvēlētā braukšanas režīma automašīnas pneimatiskā balstiekārta pielāgo klīrensu, augstuma gājienam variējot starp 15 mm Corsa režīmā līdz 75 mm, kad aktivizēta pacelšanas sistēma. Dažādie režīmi izmaina arī stūrēšanu, vadāmību un V8 dzinēja skaņu, atbilstoši mainot arī Urus SE personību.
Īpaša uzmanība tika pievērsta pneimatiskās balstiekārtas kalibrēšanai, lai, izmantojot dažādos režīmus, varētu Urus SE izbaudīt gan trasē un ikdienā, gan arī ekstrēmos apstākļos kā smilšu kāpās vai uz ledus.
«Ar Urus mēs mainījām SUV pasaules paradigmas, ieviešot jaunu segmentu,» saka Lamborghini valdes priekšsēdētājs un izpilddirektors Stefans Vinkelmans.
«Tikai dažu gadu laikā Urus ir kļuvis par mūsu zīmola bestselleru, kas ļauj Lamborghini piesaistīt jaunus klientus un nostiprināt savas pozīcijas svarīgākajos tirgos. Ar Urus SE esam spēruši vēl vienu soli pretī nākotnei saskaņā ar mūsu Direzione Cor Tauri 2.0 stratēģiju, turpinot virzīties uz priekšu ar modeļu gammas elektrifikāciju un dekarbonizāciju, kas sākās ar Revuelto super sporta auto prezentēšanu 2023. gada martā.»