Desmit minūtes pirms finiša Tarzanija joprojām bija vadībā ar trīs sekunžu pārsvaru. Abu automašīnu akumulatoros bija palikuši vien pāris procenti uzlādes. DOW (Deals on Wheels) komandai vēl bija 2 neizmantotas iespējas saīsināt trasi (Džokera aplis), ko viņi laikus izmantoja, lai pēdējos sacensību apļos izcīnītu uzvaru. Sacensību debitants Porsche Lietuva ar Porsche Taycan finišēja trešajā vietā. Uzvarētāji 1,5 km garajā trasē veica 583 apļus.
Visas dienas un nakts garumā līderi mainījās gandrīz katru stundu, taču uzvarētāju duets no sekotājiem lielāko izrāvienu veica 3 stundas pirms sacensību beigām. Tas gan nenozīmēja, ka citas ekipāžas neiesaistījās cīņā. Sīva sāncensība notika četrās klasēs, kurās visi dalībnieki tika sadalīti atbilstoši ražotāja norādītajai sniedzamībai. Vienā no šīm klasēm, kas tika nosaukta par Renault Media, ar identiskiem Renault Scenic sacentās žurnālistu komandas. Šeit uzvaru izcīnīja lietuviešu komanda, igauņi ierindojās otrajā vietā, bet latviešu komanda ieņēma trešo vietu.
Deals on Wheels uzvarēja 1. klasē. Porsche Lietuva ierindojās otrajā vietā, bet Moller Auto Lietuva ar Audi Q8 E-tron 55 quattro ierindojās trešajā vietā.
Nanosun by Tarzanija Racing 2. klasē finiša līniju šķērsoja pirmie, ARX Auto ar Škoda Enyaq Coupe elektroauto ierindojās otrajā vietā, savukārt Enefit 1 komanda ar VW ID.4 – trešajā.
3. klasē uzvarētājs tika noskaidrots jau sacensību pirmajā pusē, jo Elinta motors izgatavotais eksperimentālais Subaru BRZ vairākkārt apstājās regulējumu veikšanai, tāpēc šeit uzvaru svinēja Enefit 2 komanda ar Renault Megane.
Pēc finiša dalībnieki bija apmierināti ar jauno interesanto trasi, un organizatori jau ir pārrunājuši plānus 2025. gadam ar Panevēžas mācību centra autodroma pārstāvjiem par dažu elementu uzlabošanu, lai sacensības padarītu vēl aizraujošākas.