Šo rezultātu nodrošinājuši visvairāk pārdoto modeļu «Sandero» (112 000 vienības, +1,8 %, salīdzinot ar 2021. gada pirmo pusi) un «Duster» (99 000 vienības, +5.5 %, salīdzinot ar 2021. gada pirmo pusi), kā arī abu jauno modeļu «Spring» (20 000 vienības) un Jogger (21 700 vienības) panākumi.
Tādējādi «Dacia» ir vienīgais Eiropas zīmols starp 20 lielākajiem zīmoliem Eiropas pasažieru un vieglā komerctransporta tirgū, kas piedzīvojis izaugsmi.
«Dacia» nostiprinās 3. vietā Eiropā pēc mazumtirdzniecības pārdošanas apjoma
«Sandero» kopš 2017. gada ir saglabājis savu pozīciju kā Eiropas mazumtirdzniecības klientiem visvairāk pārdotais modelis, savukārt «Duster» kopš 2018. gada ir Eiropas mazumtirdzniecībā visvairāk pārdotais SUV.
Šo panākumu pamatā ir tirgū labākie jaunu klientu piesaistes un lojalitātes rādītāji (76% «Dacia» pircēju iepriekš bija cita zīmola automobilis, savukārt 64% «Dacia» īpašnieku, kad pienācis laiks jauna auto iegādei, paliek pie «Dacia»).
Jauno modeļu panākumus apliecina arī tas, ka pasūtījumu skaits pārsniedz reģistrēto automobiļu skaitu
«Dacia Spring» – 100% elektriskais pilsētas automobilis – turpina gādāt par to, ka elektromobilitāte ir pieejama visiem, šī gada pirmajā pusē saņemot vidēji vairāk nekā 5000 pasūtījumu mēnesī.
Jaunajam «Dacia Jogger» – piecvietīgajam un septiņvietīgajam ģimenes automobilim – 2022. gada pirmajos sešos mēnešos saņemti vairāk nekā 50 000 pasūtījumu.