3. vieta – BMW X5 (1999.–2006.)
X5 nav klases līderis ietilpības ziņā, taču no tā gaitas īpašībām konkurentiem būtu, ko aizgūt. Tā vadāmība un gaita pierāda, ka apvidus auto nebūt nav jābūt garlaicīgam. 2004. gada modelis ieguva jauna dizaina lukturu optiku, radiatora režģi, uzlabotu pilnpiedziņas sistēmu un jaunus benzīna dzinējus. Ja vien nevēlaties iespaidīgas investīcijas auto ekspluatācijā, tad no lielajiem benzīna dzinējiem labāk izvairīties. Mierīgai braukšanai derēs 3,0i agregāts, tomēr 218 ZS 3,0D dīzelis būs populārāka izvēle.
Aprīkojumā vēlama navigācijas iekārta un Recaro sēdekļi ar ādas apdari un apsildi. Modeļiem pirms feislifta bija problēmas ar AT, ABS sistēmu, arī balstiekārta un stūres mehānisms nav izturīgi.
- Plusi Gaitas īpašības, tālākpārdošanas vērtība, interjera apdare.
- Mīnusi Iecienīts zagļu vidū, dārga benzīna dzinēju ekspluatācija, augstas apdrošināšanas izmaksas.
- Mūsu izvēle: 3,0D 6A/T.
- Tas maksās: 7000 eiro (2006.g.)
TOP15 turpinājums:
- Raksta sākums
- 1. vieta - Volvo XC90 (2004.–2015.)
- 2. vieta - Toyota RAV4 (2006.–2012.)
- 3. vieta – BMW X5 (1999.–2006.)
- 4. vieta – Toyota Land Cruiser (2002.– 2009.)
- 5. vieta – Honda CR-V (2006.–2011.)
- 6. vieta – Volvo XC60 (2008.–2016.)
- 7. vieta – Volkswagen Touareg (2002.–2010.)
- 8. vieta – Volkswagen Tiguan (2007.–2015.)
- 9. vieta – Hyundai Santa Fe (2006.– 2012.)
- 10. vieta – Nissan Qashqai (2007.–2013.)
- 11. vieta – Mitsubishi Outlander (2007.–2012.)
- 12. vieta – Nissan Juke (2010.–2016.)
- 13. vieta – Audi Q7 (2005.–2015.)
- 14. vieta – BMW X3 (2003.–2010.)
- 15. vieta – Kia Sorento (2002.–2009.)