Pasaulē labākās aģentūras vadītāja Olga Kazaka: Vajag pievienot slepeno mērcīti
Komunikācijas speciāliste, pasniedzēja un aģentūras Olsen + Partners līdzīpašniece Olga Kazaka aizraujas ar porcelānu un arī pati mazliet atgādina elegantu porcelāna figūriņu. Taču tas nav porcelāna trauslums, bet apzinātība, izsmalcinātība un rūpīgs darbs, ar kādu viņa veido pati sevi un pasauli ap sevi.
Foto: no personiskā arhīva (Māris Kiseļovs)
Rudenī Olgas aģentūra četrās nominācijās tika atzīta par labāko pasaulē «IPRA Golden World Awards» konkursā. Desmit gadu laikā izdevies sakrāt jau deviņus IPRA balvu zeltītos šķīvjus, un nu tā ir pasaules līmenī visvairāk apbalvotā komunikācijas aģentūra Baltijā.
Uz galda vizuļo Austrumu motīvos ar roku apgleznotas itāļu Ginori porcelāna tasītes, un Olga mums tajās lej dzeltenu tēju. Kafiju viņa kopš pandēmijas laika vairs nedzer, bet dzeltenā tēja ir viens no viņas atradumiem. Liekas, ka viss ir pārdomāts un visam ir sava jēga, pat antīkajām zirgu galvu pogām Olgas zilirūtotā bikškostīma žaketē.
– Apsveicu ar balvām! Tāda sajūta, ka patiesībā šis ir komunikācijas un sabiedrisko attiecību zelta laikmets. Kas īsti notiek šajā laukā?
– Es domāju, ka komunikācijas vērtība arvien pieaugs. Šodien vairs nepietiek būt ideālam speciālistam savā jomā – lai gūtu panākumus, vajag pievienot to slepeno mērcīti. Ir pētījumi par to, ka tīri profesionālās iemaņas panākumu gūšanā veido tikai 25 procentus, pārējais ir daudz kas cits, tajā skaitā komunikācija.
Kad tevi nosauc par labāko pasaulē, tā ir zīme, ka esi atkodis būtību.
Pirms gadiem piecpadsmit nopietna organizācija bija liela ēka ar lielu logotipu virsū. Tad atnāk pandēmija, ēka stāv tukša, un mēs saprotam, ka spēks nav ēkā, bet cilvēkos. Mēs gribam aiz zīmoliem redzēt cilvēkus.