Kā es strādāju par viesnīcas administratori Alpu kūrortā. Latvietes raibās piezīmes
Pateicoties draugam, izcilam bārmenim, kā arī problēmu risinātājam Jānim, pagājušajā ziemas sezonā man tika ierunāta viesnīcas administratores vieta Austrijas Alpu slēpošanas galvaspilsētā jeb Bādgašteinas kūrortpilsētiņā. Ierodoties uzvilku austriešu sieviešu tradicionālo kleitu dirndl, stājos aiz viesnīcas recepcijas letes un, pacēlusi telefona klausuli, atbildēju: «Jūsu viesnīca. Grüß Gott!*» Un – esmu gatava risināt jūsu problēmas!
Foto: Shutterstock
Bādgašteina ir Austrijas spa hoteļu un slēpošanas pilsēta Gašteinas ielejā uz dienvidiem no Zalcburgas. Tā ir pazīstama ar Belle époque viesnīcām un villām, kas uzceltas stāvās, mežainās nogāzēs. No pilsētas paveras skaists skats uz pilsētas centrālo Gašteinas ūdenskritumu.
Klients negrib maksāt
Problēmas, protams, nav ilgi jāgaida, jo mana pirmā darbadiena, kad esmu viena pati, ir piektdiena, un tā mūsu viesnīcā ir naudas iekasēšanas diena. Proti, klienti visu nedēļu var nenorēķināties par maltītēm un dzērieniem, rēķinu pieskaitot attiecīgajam viesnīcas numuram, bet nauda jāiekasē viesnīcas administratoram pirms izrakstīšanās. Teorētiski jau viss skan labi, bet realitātē…
«Šī viesnīca ir DRAUS-MĪ-GA,» klients kļūst aizvien piktāks.
Ir pulksten 20.00, un man ir jābeidz maiņa, taču viens no klientiem nav nomaksājis rēķinu un nav arī sazvanāms. Saņemu ziņu no vadības, ka man rīt, tātad sestdienā, būs jāceļas 5.00 no rīta, lai iekasētu rēķinu, pirms klients dodas uz lidostu. Esmu pārsteigta un dusmojos par šādu notikumu pavērsienu,