Veiksmes stāstu noriets un neveiksmes stāstu uzvaras gājiens

Veiksmīguma maratons, kas ilgāku laiku bija pārņēmis gan biznesa un dzīvesstila žurnālu lappuses, gan sociālos medijus, beidzot mūs visus ir nogurdinājis. Esam sapratuši, ka aiz visiem panākumiem karjerā, personiskajā dzīvē un darbā ar sevi slēpjas pūles, sviedri un asaras. Bet dažkārt veiksmīgums vispār ir tikai fasāde. Mūs vairs neinteresē nešaubīgi ideāla aina. Mūs aizvien vairāk interesē, kā tad ir patiesībā.
Olga Kazaka
Olga Kazaka
Foto: Shutterstock

Nav nekā pārsteidzoša, ka aug pieprasījums nevis pēc lakotas veiksmes, bet drīzāk pēc patiesa nepilnīguma, pēc godīgas atziņas, ka nav iespējams visā gūt panākumus, būt vienmēr pievilcīgam un optimistiskam. Šī parādība jau ir ieguvusi apzīmējumu jaunais patiesums. Viena no pirmajām jomām, kas uztver pārmaiņas sabiedrības noskaņojumā, protams, ir mārketings.

Jaunais patiesums ir publiska emociju, jūtu un pārdzīvojumu demonstrēšana ar uzsvaru uz neveiksmēm, izgāšanos un pārciestajām mokām.

Atslēgvārds – vilšanās

Jaunā patiesuma rašanās galvenais iemesls ir vilšanās postmodernisma ētiskajos principos. Tie bija vienkārši: nav laba un ļauna, nav patiesības un melu, nav augstā un zemā, nav pareizā un nepareizā. Viss jau ir pateikts, viss ir viltojums un pēcpatiesība, tāpēc vienīgā atbilde uz nepieciešamību izdzīvot pasaulē, kur viss ir relatīvs, ir ironija, sarkasms un cinisms. Un vairākus gadu desmitus pasaulē valdīja ironija, sarkasms un cinisms, kas izpaudās arī zīmolu komunikācijā. 

Lai turpinātu lasīt, reģistrējies!

Iegūsti piekļuvi labākajam saturam, jaunumiem par Tev interesējošām tēmām, podkāstiem un citiem jaunumiem mūsu portālā

Villas Sarunas

Vairāk

Personības

Vairāk

Attiecības

Vairāk

Dzīvesstils

Vairāk

Lasāmgabals

Vairāk

Viedoklis

Vairāk

Praktiski

Vairāk

18+

Vairāk

Abonē