• Pieci iemesli apmeklēt Baltic Brand Forum 2021: iesaka nozares profesionāļi

    Reklāmraksts
    20. septembris, 2021
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Šī gada 24. septembrī trešo reizi norisināsies mārketinga un reklāmas nozares profesionāļu forums Baltic Brand Forum. Šogad foruma tēma ir Gudrie mainās (Shift happens), izceļot zīmolus, kas spējuši pielāgoties un pat uzplaukt jaunajā pasaules kārtībā.

    Pasākumā norisināsies paneļdiskusijas ar zīmolu ekspertu piedalīšanos, ar lekcijām uzstāsies īpašie viesi, bet foruma noslēgumā tiks apbalvoti izcilākie zīmoli Baltijas mērogā. Kāpēc ikvienam mārketinga un reklāmas nozares pārstāvim ieteicams apmeklēt Baltic Brand Forum, iesaka nozares profesionāļi, pasākuma organizatori –  Nord DDB Riga direktors Andris Rubīns un OMD Latvia vadītājs Vadims Barisons.

    • Kuru no paneļdiskusijām vēlies apmeklēt un kāpēc?

    Andris: Apmeklētājiem, tāpat kā man pašam, vērtīgi būs abi diskusiju paneļi.

    Viens no tiem būs par mediju pārmaiņām un arvien pieaugošajiem izaicinājumiem efektīvi sasniegt auditoriju, ko vadīs OMD Latvia vadītājs Vadims Barisons. Sarunā piedalīsies Httpool radošais vadītājs Aidis Dalikas, TV3 group  Baltijas reģiona vadītājs Christian Anting, globālā Bolt Food mārketinga vadītāja Liia Palipea un citi.

    Otrs panelis būs par sabiedrības uzvedības pārmaiņām un to, kā zīmoli pielāgojušies jaunajām iespējām. Šajā sarunā pieredzē dalīsies Food Union Eiropas vadītājs Normunds Staņēvičs, Pasaules lielās talkas organizatore Anneli Ohvril, kas vada organizāciju Let’s do it world, RAIT izpētes uzņēmuma klientu servisa vadītāja Ilze Kronberga u.c., bet diskusiju moderēs aģentūras Zavod radošais direktors Silvar Laasik no Igaunijas.

    Vadims: Pats moderēšu vienu no paneļdiskusijām, tāpēc arī vēlos redzēt, kā attīstīsies saruna panelī par metamorfozēm medijos. Pēdējais pusotrs gads izmainīja cilvēku mediju uztveri, kas ietekmēja nepieciešamību zīmoliem pielāgoties. Nevar vairs paļauties uz vienu mediju veidu, kas sasniegs visus. Ir jākombinē mediji, formāti, jo informācijas pārpilnības dēļ sabiedrība paliek neuzmanīgāka – mazāk pievērš uzmanību ziņām, reklāmai. Mediju patēriņš turpina fragmentēties, tāpēc arī radošumam kopā ar empātiju palielinājās loma. Uzņēmumiem un reklāmas speciālistiem ir jādomā, kā iekļauties cilvēku ikdienā, piesaistīt uzmanību tā, lai tas noved līdz lēmumam. Bet tas nav tik vienkārši, kā izklausās.

    • Kuru no lektoriem vēlies dzirdēt un kāpēc?

    Andris: Interesanta būs Jody Elphick – zīmolu un satura konsultante, radošā direktore ar 20 gadu pieredzi Lielbritānijas aģentūrās un klienta pusē. Šogad atzīta par vienu no spožākajiem mārketieriem izdevumā Campaign 40 Over 40. Pateicoties drosmīgām radošām idejām un neordinārai stratēģijai, viņa palīdzēja mazu start-up uzņēmumu, kas radījis inovatīvu tamponu zīmolu Callaly, aizvest līdz Times magazine un Fast Company vākam, nebaidoties runāt par tabu tēmām – tamponiem, mēnešreizēm, vagīnām un transpersonām. Ne tikai kliedzošā, bet izglītojošā veidā. Noteikti vērts viņu dzirdēt un, cerams, kļūt drosmīgākiem arī Baltijas zīmolu attīstībā!

    Vadims: Noteikti Charli Ursell, kura runās par izmaiņu (Shift), mārketinga pusmūža krīzi un ko ar to visu darīt. Viņa runās par jaunu ekosistēmu, kas jābūvē, lai varētu būt veiksmīgi šodien un tuvākajā nākotnē.

    • Forumā daudz runās par jaunākajām tendencēm. Kādu tendenci patērētāju uzvedībā vari izcelt?

    Andris: Latvijā un Baltijā strauji augušas dažādu digitālo rīku un platformu lietošanas prasmes un popularitāte. Tomēr pārsteidz fakts, ka šķietami tik marginālas lietas kā elektroskūteri, Tiktok un datorspēļu skatīšanās tiešsaistē ir kļuvuši par daļu no ikdienas nu jau vairāk nekā piektajai daļai sabiedrības. Arī dažādu pakalpojumu lietotnes un pakomātus lietojam arvien biežāk. Jaunas ērtības un izklaides apgūstam ātri, turklāt pandēmija šo mācību procesu ir ievērojami paātrinājusi.

    Mazāk esam ceļojuši uz ārvalstīm un baudījuši kultūru, jo gluži vienkārši šādu iespēju pandēmijas laikā nebija daudz. Tomēr pārsteidz, ka tik ļoti strauji augusi garīgās veselības, naida un polarizācijas tēmu aktualitāte, radot vēl lielāku pieprasījumu pēc optimisma, saliedējošiem notikumiem un pozitīvām ziņām.

    Vadims: Vēsturiski zīmoliem svarīgs rādītājs bija līderība – vai zīmols tiek uztverts par līderi, jo tas arī sekmēja patērētāju izvēli. Šogad šis rādītājs sāka stagnēt, toties pieauga citi, cilvēcīgāki, parametri – tas, ka zīmols palīdz sasniegt vairāk, palīdz risināt sabiedrībai aktuālas problēmas. Pēc būtības tā ir iespēja mazākiem zīmoliem ar pareizām vērtībām būt ļoti veiksmīgiem, attīstīties nišas zīmoliem, attīstīt konkurenci, kas, protams, ir nopietns izaicinājums lieliem un zināmiem zīmoliem. Mazie zīmoli ātrāk pielāgojas jaunām mediju tendencēm – ir mobile first, Tiktok first, bet kā pielāgoties tiem kas ir TV first? Kā izmantot jaunās iespējas jau tagad un sagatavoties tam, kas būs rīt? Par to arī runāsim foruma laikā kopā ar mediju un uzņēmumu līderiem.

    • Ko pārsteidzošu rāda jaunākie Brand Capital pētījuma dati?

    Andris: Pirmo reizi cilvēcīgums jeb uzņēmumu labie darbi un sociālā atbildība kļuvis par svarīgāko faktoru mīlētāko zīmolu izvēlē visās trīs Baltijas valstīs, apsteidzot unikalitāti, kvalitāti, zaļumu un izdevīgumu. Tas savukārt apliecina, ka strauju pārmaiņu laikā uzņēmējiem svarīgi ne tikai pielāgoties jaunajai situācijai un eksperimentēt, bet arī atbalstīt un veicināt pozitīvas pārmaiņas sabiedrībā. Jo, kā redzams, dots devējam atdodas gan ar sirdi, gan ar maku.

    Vadims: Salīdzinot ar iepriekšējo gadu, sabiedrība sāka mazliet mazāk domāt par ilgtspēju, par ziedošanu. Cilvēki jūtas vientuļāki. Nevaru teikt, ka tas pārsteidz. Tas vairāk mudina uz darbību, strādājot ar uzņēmumiem un zīmoliem, jo tam visam pretī 88% aptaujāto atzina, ka sabiedrībai ir nepieciešams vairāk optimisma. Tāpēc nevajag uztvert šīs izmaiņas kā kaut ko ļoti sliktu – sabiedrība attīstās viļņveidīgi, un pēdējais gads nevarēja neatstāt pēdas. Tomēr tā ir lieliska augsne uzņēmumiem un zīmoliem būt lietderīgiem, drosmīgiem un jautriem.

    • Kāpēc ir vērts forumu apmeklēt klātienē?

    Andris: Baltic Brand Forum būs lieliska iespēja beidzot satikties klātienē – protams, ja ir derīgs Covid-19 sertifikāts. Tā būs tīklošanās, cita enerģija, īpaši priekšnesumi mīlētāko zīmolu apbalvošanas laikā, un vēl, un vēl. Patīkamu mirkļu un dažādu pārsteigumu netrūks!

    Vadims: Šo iespēju nedrīkst palaist garām. Tā ir iespēja satikt cilvēkus, kas darbojas pie mīlētākajiem zīmoliem Latvijā, aprunāties ar viņiem. Un tā būs lielākā mārketinga ballīte Latvijā šogad ar saturīgām diskusijām, negaidītiem pārsteigumiem un uzvaru svinēšanām!

    Baltijas Zīmolu forums notiks 24. septembrī pasākumu centrā Hanzas Perons, Hanzas ielā 16a, Rīgā. Tas notiks angļu valodā. Forums būs vērojams tiešsaistē bez ierobežojumiem vai klātienē, uzrādot ieejas biļeti kopā ar derīgu digitālo Covid-19 sertifikātu (QR kods par vakcināciju vai izslimošanu) un personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID karte). Negatīvs Covid-19 tests netiks pieņemts kā alternatīva digitālajam Covid-19 sertifikātam.

    Sīkāka informācija par pasākumu un biļešu iegādi Baltic Brand Forum tīmekļvietnē www.balticbrandforum.com.

    Baltic Brand Forum norisinās jau trešo reizi. Forumu organizē NORD DDB, OMD Latvia, RAIT sadarbībā ar Zavod, Nord ID, Element, Nords Porter Novelli, Latvijas Zaļais punkts, RIMI Latvia, Accenture, Httpool, TV3 Group, IR Nauda, Clear Channel, Radio Skonto, Santa, Radio Tev, Visual Media, EHR, JCDecaux un Delfi.

    Papildu informācija

    [email protected]

    www.balticbrandforum.com

     

     

     

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē