• Ādas skaistuma un veselības māja MySkin – vieta, kur tevi saprot

    Reklāmraksts
    28. novembris, 2022
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Kalnciema ielas omulīgajā koka namiņā mītošā ādas skaistuma un veselības māja MySkin šoruden svinēja otro dzimšanas dienu.

    Daudziem tā kļuvusi par ierastu galamērķi vai pieturas punktu ikdienas gaitās, jo te vienmēr var sastapt ieinteresētus un zinošus ādas kopšanas speciālistus, kuri veltīs tik laika, cik vajadzēs, lai atrastu tieši tavai ādai piemērotāko. Un vēl – te nekad negadīsies tā, ka nāci pēc mīļākā micelārā ūdens, krēma vai ziepēm, bet – nav! Visi MySkin pārstāvēto zīmolu produkti vienmēr būs pieejami. Tu vēl neesi bijusi MySkin mājā? O, tevi gaida jauka un sirsnīga iepazīšanās!

    Uldis Veits, MySkin ādas veselības un skaistuma mājas idejas autors un vadītājs.

    Linda Sproģe, MySkin zīmola vadītāja.

    Ilze Tanne, Klanciema ielas veikala vadītāja un konsultante.

    Zane Deksne, virtuālā veikala vadītāja.

    Anastasija Tužanska, no Zaporižjas, kosmetoloģe, kura MySkin komandai pievienojās martā.

    Draudzība

    Tā tiešām ir draudzība un bieži vien it kā nejaušu, tomēr likumsakarīgu notikumu ķēdīte, kas savulaik palīdzēja MySkin ādas veselības un skaistuma mājai tapt tādai, kādu to redzam tagad. Kāpēc tā? MySkin mājas autors un vadītājs Uldis Veits pats augstu vērtē personīgas attiecības un, jā, draudzību. Uldis joko: «Īstenībā šī māja mums ir, pateicoties manam sunim Rikijai.» Ieintriģējām? Bet nu par visu pēc kārtas!

    MySkin pārstāv vairākus Latvijā sirsnīgi mīlētus kosmētikas zīmolus. Bioderma ar ikonisko micelāro ūdeni, kas kolosāli attīra ādu, un citiem ļoti iedarbīgiem ādas kopšanas līdzekļiem, kas mērķtiecīgi un efektīvi risina dažādas ādas problēmas, piemēram, atopisko dermatītu, rozāciju vai akni. Institut Esthederm ar izcilajiem saules aizsardzības līdzekļiem un daudzu sieviešu slepeno ieroci Osmoclean, kas maigi, bet dziļi attīra poras. Isispharma – kosmētika ar medicīnisku piesitienu – ir iedarbīgs ādas pigmentācijas problēmu risinājums, tā tiešām samazina un pat atbrīvo no brūnajiem ādas pleķīšiem. Algotherm ar jūras augu ekstraktiem sevišķi jutīgai ādai. Neutraderm – hipoalerģiski ādas kopšanas līdzekļi, kas noderēs pat bēbīšu ādas kopšanai. BeauTerra slavenās Marseļas ziepes, kuras no augu eļļas (nevis kā parastās ziepes no dzīvnieku taukiem) joprojām gatavo pēc senām receptēm milzīgos vara katlos speciālisti, kuri zināšanas nodevuši no paaudzes paaudzē. Laino – dabiski, ekoloģiski ādas kopšanas līdzekļi ar ļoti mazu alerģijas iespējamību. Lūk, tie visi mīt MySkin zīmolu ģimenē un mājā!

    Ar klātienes sajūtu

    Jau vairāk nekā 10 gadus, uzsākot ar Bioderma, pamazām augot un pievienojoties jauniem zīmoliem, Uldis nodarbojās ar augstas klases dermokosmētikas no Francijas izplatīšanu. Savukārt mēs, klienti, to tāpat kā tagad varējām nopirkt labākajās aptiekās un dermatoloģijas klīnikās. Taču mūs visus pārsteidza Covid-19 pandēmija, kad uzņēmumiem bija jāmeklē jauni risinājumi. Valstī noteiktie ierobežojumi, lai tiktu vaļā no Covid-19 sērgas, ietekmēja arī aptieku un dermatoloģijas klīniku darbu – cilvēki bieži nevarēja nopirkt savus iecienītos ādas kopšanas līdzekļus, tāpēc tika izlemts par interneta veikala izveidošanu. Bet ar nosacījumu – lai gan klients iepērkas attālināti, sajūtai ir jābūt, it kā viņš saņemtu klātienes apkalpošanu. To nodrošina pārdomātais, intuitīvi ērti lietojamais interneta veikala izkārtojums, bet jo īpaši – iespēja sazināties un saņemt ātru, detalizētu un personīgu atbildi no MySkin komandas cilvēka, kurš padziļināti ir apguvis ādas kopšanas specifiku un pārstāvēto zīmolu produktu iespējas.

    Jā, myskin.lv čatiņā vienas darbdienas (bet parasti daudz, daudz ātrāk) laikā atbild dzīvs cilvēks, kurš iedziļinās tavā jautājumā, nevis robots, kurš pēc atslēgas vārdiem piemeklē jau iepriekš sagatavotu atbildi. Starp citu, nereti uz šīm ziņām – gan interneta veikala saziņas logā, gan sociālajos tīklos – atbild arī pats Uldis, kurš ne tikai vairāk nekā 10 gadus strādājis ar dermokosmētikas izplatīšanu, bet arī studējis medicīnu un padziļināti izprot ādas veselības jautājumus.

    Ja iepērcies internetveikalā, tu vari izvēlēties, lai produktus tev piegādā, vai pati tos izņemt MySkin mājā Kalnciema ielā 33. Forši, ka, rūpējoties par mums, turpat ap stūri, iebraucot no Melnsila ielas, mājas iekšpagalmā, ir autostāvvieta.

    Nāc ciemos!

    Pandēmijas laikā daudzi no mums ir iemācījušies iepirkties internetā, un tas tiešām ir ērti un ātri, ja zini, kas ir nepieciešams. Bet, ja īstas pārliecības, kas ir vajadzīgs, nav, dialogs ar speciālistu, kurš uzklausa, iedziļinās, dzird pat to, ko reizēm nepasakām paši sev, un izprot problēmu, ir ātrākais un efektīvākais veids, kā atrast sev piemērotāko. Mūsdienās ir viegli apjukt, jo ir daudz skaļu reklāmu un ir tik viegli uzķerties uz rafinētāko mārketinga kampaņu. Bet vai tas ir tas, ko tev un tavai ādai tiešām vajag? Iespēja satikties klātienē – lūk, iemesls, kāpēc MySkin ieguva ne vien virtuālas, bet arī reālas durvis, kuras no rīta tiek atvērtas ar īstu, analogu atslēgu, lai pa tām varētu ienākt klienti, aprunāties un uzzināt, pēc kā ilgojas tieši viņu āda.

    Iepērkoties MySkin interneta veikalā vai Kalnciema ielas mājā, priekšrocība ir tāda, ka visi produkti vienmēr ir pieejami. Lielākā daļa no tiem ir nopērkami Latvijas labākajās aptiekās, bet tajās reizēm vienkārši visam nepietiek vietas un var gadīties, ka tieši tava iecienītākā produkta nav. Uldis sola, ka MySkin noliktavā tu vienmēr atradīsi visu. Un vēl – ja iepirksies MySkin, lai iepazītu ko jaunu, tev vienmēr uzdāvinās citu produktu paraudziņus, kurus, ņemot vērā tava pirkuma specifiku, rūpīgi atlasīs noliktavā strādājošā Zane, kura, tāpat kā viņas vecmāmiņa, agrāk darbojās aptiekā.

    Savukārt MySkin Kalnciema ielas veikaliņa dvēsele ir pārdevēja un konsultante Ilze. Tieši viņas mundro sveicienu un laipno smaidu satiksi pirmo, atnākot uz MySkin māju. Ilze izcili orientējas MySkin pārstāvēto zīmolu klāstā un varēs piedāvāt piemērotāko katrā situācijā, vienalga, ir vajadzīga aromātiska dušas želeja, kas ikdienā maigi rūpēsies par tavu ādu, vai specifisks līdzeklis kādu grūtību novēršanai.

    Vēl MySkin mājā var norunāt tikšanos ar sava iemīļotā zīmola pārstāvēm un padziļināti uzzināt par iecienītajiem produktiem. Tāpat reizi nedēļā MySkin var pierakstīties pie dermatologa, kurš sniegs profesionālu padomu, kā ikdienā vislabāk rūpēties un palīdzēt savai ādai. MySkin mājā netiek sniegti ārstnieciskie pakalpojumi. Ja dermatologs redzēs, ka nepieciešama ārstēšana, tad izstāstīs, kur un kā to vislabāk saņemt.

    MySkin mājā strādā nu jau divas kosmetoloģes.

    Šausminošā kara Ukrainā dēļ martā My Skin komandai pievienojās kosmetoloģe Anastasija no Zaporižjas, kura ieradās Latvijā ar savu trīsgadīgo meitiņu.

    «Kopš kara sākuma mēs atbalstām Ukrainu, jo mani sāpīgi aizķēra notikumi Ukrainā. Un tagad, kopš pie mums strādā Anastasija – ļoti pozitīva personība, pieredzējusi kosmetoloģe ar augstāko izglītību rehabilitoloģijā, ar labiem panākumiem mācās latviešu valdodu, bet pagaidām ar klientiem sazinās angļu un krievu valodā –, mēs esam uzsākuši personīgākus ziedojumus tieši viņas pilsētai. Jau trešo reizi rīkojam labdarības pasākumu – Carnikavā, kur dzīvoju, sadarbībā ar krodziņu Aizejam pie Jankas saaicinām mūziķus, vārām autentisku boršču, cilvēki var nākt un ņemt zupu, cik grib, samaksājot, cik vēlas. Pirmajā reizē četrdesmitlitrīgais katls izrādījās pārāk mazs, tāpēc divas pēdējās reizes vārījām deviņdesmit litrus,» stāsta Uldis.

    Bet kā palīdzēja suns?

    Uldis atbild: «Ar kursabiedru Uldi Mauriņu vedam suņus pie viena kinologa, tur arī uzzināju no viņa par iespēju īrēt šīs mājīgās telpas.

    MySkin vēsturē ir daudz šādu jauku draudzību stāstu, kas aizveduši līdz sadarbībai. Piemēram, kad bijām sevi pierādījuši kā labi zīmola Bioderma pārstāvji – trešajā gadā saņēmām augstāko novērtējumu par straujāko izaugsmi attīstībā un lielāko pārdošanas rezultātu uz vienu iedzīvotāju –, mums izplatīšanai iedeva arī Bioderma micelāros ūdeņus lielajos litra iepakojumos, kas paredzēti nevis pārdošanai veikalos, bet, piemēram, teātriem. Tos izmēģināšanai nogādāju Dailē. Atceros, tajā vakarā ap 23 man zvanīja no nepazīstama numura. Nolēmu, ka atzvanīšu rīt, jo stipri vēls taču. Uzreiz pienāca īsziņa: «Steidzīgi piezvaniet, man ar jums jārunā par to ūdeni!» Lai gan Bioderma micelārais ūdens ir hipoalerģisks un nekādām problēmām nevajadzētu būt, es, nobijies, ka atgadījies kas slikts, piezvanīju. Izrādās, tā bija ļoti sajūsmināta Rēzija Kalniņa, kura tovakar spēlēja izrādē Marija Stujarte un tagad bija pārlaimīga, jo pirmo reizi karjeras laikā pēc izrādes tik ātri un viegli notīrījusi smago skatuves grimu. Tā mēs sākām draudzēties. Rēzija pēc savas iniciatīvas kļuva par zīmola vēstnesi, savukārt vēlāk mēs atbalstījām viņas mūzikas un drāmas telpu OratoriO, kas mums it kā nav bizness, taču mums patīk šādas sadarbības – cilvēks cilvēkam.

    Tāpat gandrīz neticami izveidojās MySkin draudzība ar pludmales volejbolistiem Mārtiņu Pļaviņu un Edagru Toču. Mārtiņa sieva jau bija atklājusi mūsu produktus, un reiz uz konsultāciju viņai līdzi bija atnācis arī vīrs. Tā kā zīmolam Bioderma ir labi saules aizsargkrēmi, bet pludmales volejbolisti daudz uzturas saulē, mēs viņiem tos dāvinām. Paskat, beidzamajā olimpiādē puiši pat līdz pusfinālam tika! To, ka mums izveidosies šāda draudzība, nekad nevar izdomāt, tā vienkārši notiek.

    Vēl mums ir kāds gandrīz neticams draudzības stāsts. Reiz ar savu iepriekšējo suni pastaigājos pa Carnikavas pludmali. Skatos, vīna pudele mētājas. Pacēlu, lai nestu uz atkritumu urnu, bet – iekšā vēstule! Tajā rakstīts: «Ja tu neesi lācis no Roņu salas, atraksti mums! Meitenes no jahtas Ra.» Nodomāju, gan jau bijusi kāda trakulīga meiteņu ballīte, bet intereses pēc uzrakstīju. Izrādījās, ka Ra ir sporta jahta un tā ir Baltijas valstīs vienīgā sieviešu komanda, kas piedalās sacensībās. Turklāt nosaukums Ra – saules dievs! Mums izveidojās brīnišķīga sadarbība ar zīmolu Institut Esthederm, kura uzraksts tagad rotā Ra spoži baltos sānus.

    Ir bijuši arī sieviešu skrējieni un citi pasākumi, nu jau par jauku tradīciju kļuvušas arī Mazās Imantdienas. Mums patīk, ka bizness nav tikai bizness, bet attiecības. Laikam jau es neesmu labs biznesmenis, kas rēķina katru kapeiku. Tas man ir no mammas, bet viņai no viņas audžumammas docentes Martas Vīgantes, kura pēc kara viena pati izaudzināja astoņus sava brāļa un māsas bērnus. Visi izauga par krietniem cilvēkiem, ieguva augstāko izglītību. Mana mamma – arī viņu sauc Marta – kļuva par ārsti un pēc institūta beigšanas tika nosūtīta un arī palika strādāt Preiļos, un vienmēr, kad brauca no Rīgas, veda kolēģiem dāvanas, vienkārši, lai iepriecinātu.

    Tā arī MySkin mēs draudzējamies ar saviem klientiem. Visi, kuri ir pierakstījušies saņemt MySkin jaunumus, saņem draudzīgus sveicienus – atlaides, īpašos piedāvājumus. Piemēram, tiek informēti par divām lielākajām izpārdošanām – mūsu dzimšanas dienā un Black Friday mēs visiem produktiem dodam milzīgu 40 procentu atlaidi. Tad arī ir vienīgā reize, kad klientiem nākas gaidīt piegādi ilgāk nekā vienu vai divas dienas. Bet tā – mums nav vajadzības nevienam neko iesmērēt, mēs gribam draudzēties ilgtermiņā. Jo esam par sirsnīgām un ilglaicīgām attiecībām!»

    Materiāls tapis sadarbībā ar MySkin.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē