Tostarp jaunu vieglo pasažieru automobiļu pārdošanā no janvāra līdz oktobrim bija pieaugums par 8% līdz 12 489 pārdotām automašīnām, bet jauna vieglā komerctransporta pārdošanā fiksēts kāpums par 21% līdz 2149 spēkratiem.
Savukārt šogad oktobrī, salīdzinot ar pagājušā gada oktobri, pārdoto jaunu vieglo automašīnu skaits Latvijā samazinājies par 17% – līdz 1078 mēnesī pārdotiem spēkratiem. Tostarp jaunu vieglo pasažieru automašīnu pārdošanas apmēri samazinājušies par 21% līdz 873 spēkratiem, bet pārdoto jauno vieglo komercauto skaits oktobrī sasniedzis 205, kas ir par 8% vairāk nekā pagājušā gada oktobrī.
Populārākās desmit mēnešos bija Toyota markas vieglās automašīnas – pārdoti 2444 spēkrati, kas ir 16,7% no visām pārdotajām jaunajām vieglajām automašīnām un par 18% vairāk nekā pērn desmit mēnešos.
Seko Volkswagen ar tirgus daļu 11,7% – pārdoti 1717 spēkrati, kas ir par 4% mazāk nekā attiecīgajā periodā pirms gada. Škoda automašīnu tirgus daļa veidoja 11,3% – pārdotas 1652 jaunas automašīnas, kas ir par 4% vairāk.
Pirmajā pieciniekā ir arī Peugeot automašīnas, kuru tirgus daļa ar 1045 pārdotiem spēkratiem veidoja 7,1%. Peugeot pārdošanas apjomi gan sarukuši par 17%. Renault automašīnu tirgus daļa veidoja 5,1% – pārdoti 750 spēkrati, kas ir par 12% vairāk nekā attiecīgajā periodā gadu iepriekš.