Rīgu brauciena dalībnieki šogad sasniegs svētdien, 30. jūnijā, kad pievarēti būs jau 11 000 kilometri. Par Rīgas “check-point” jeb kontrolpunktu ir izvēlēts Rīgas Motormuzejs un Biķernieku trase, tādēļ sagaidāms, ka laika posmā no plkst. 16:00 līdz 19:00 izturībnieki piestās pie muzeja un dosies izmēģināt Biķernieku trases līkločus.
Rallijā šogad piedalās vairāk nekā 100 ekipāžas. Vidēji dienā automobiļiem jāpievar aptuveni 400 kilometri, bet atsevišķās dienās brauciena garums ir pat 650 km, kas vēsturiskajiem spēkratiem ir pamatīgs pārbaudījums.
Rīgas Motormuzeja speciālisti ir izveidojuši savu dalībnieku topu, kurus šogad noteikti vajadzētu apskatīt:
- Eksotisks rallija veterāns – 20. gadsimta sākuma “Contal Mototri” tricikls, kurš tālajā 1907. gadā startēja arī pirmajā Pekina – Parīze rallijā. Rīgu apciemos šī spēkrata atdarinājums.
- Rallija senākais autentiskais spēkrats – ap 1910. gadu ASV ražotais automobilis “White MM Pullman”. Šādi auto 20. gadsimta sākumā bija pazīstami arī Latvijas teritorijā.
- Īstenu rallija garu pārstāv ekskluzīvie britu 1920. un 1930. gadu mijas “Bentley” sporta automobiļi.
- Youngtimeru grupā bez jau Latvijā labi atpazīstamajiem “Porsche”, “Mercedes-Benz”, “Jaguar”, “Datsun” un “Volvo” marku automobiļiem rallijā startē “Ferrari” 208 GT4 (1973. – 1980. g.) un eksotiskie 1970. gadu vidus “Leyland” P76 un “Holden EH” automobiļi, kuru ražošanas dzimtene ir tālā Austrālija.
Jāpiemin, ka pirmo reizi Pekina – Parīze rallijs Rīgas Motormuzejā viesojās 2007. gada Jāņos, kad šis slavenais autosporta piedzīvojums svinēja 100. jubileju.