Pasākuma laikā mediji un klienti ne tikai iepazinās ar manevrējamo Puma modeli, bet arī varēja apskatīt Puma Hybrid ar Mild Hybrid tehnoloģiju un Puma ST Line, kā arī pilnīgi jauno Ford Kuga.
Ford līdz šim nebija sava modeļa šajā kompakto SUV segmentā, tāpēc Puma ir koncerna debija. Tas ieguvis godalgoto trīscilindru EcoBoost dzinēju, attīstot 125 vai 155 ZS. Tāpat krosovers ieguvis arī daļējia hibrīda sistēmu, kurā iekšdedzes dzinējam piepalīdz 11,5 kW jaudas starteris-ģenerators un 48 voltu akumulators. Mazliet vēlāk gammu papildinās dīzeļdzinējs un septiņu pakāpju pārnesumkārba ar dubultā sajūga transmisiju.
Puma bagāžniekam ir dubultā grīda. Pēc grīdas pacelšanas bagāžas nodalījuma tilpums pieaug pat līdz 465 litriem. Turklāt bagāžnieka apakšējā daļā atrodas speciāls aizbāznis, pēc kura izņemšanas apakšējo daļu ir iespējams viegli izmazgāt.
Krosovers ieguvis plašu klāstu viedās palīdzības asistentus: adaptīvo kruīza kontroli (Adaptive Cruise Control) ar Stop & Go funkciju, ceļazīmju un satiksmes joslu atpazīšanas tehnoloģiju un iespējamo bīstamību ceļā informatīvā sistēmu (New Local Hazard Information).
New Local Hazard funkcija, kas tiek vadīta ar FordPass Connect savienojuma palīdzību, var brīdināt par jebkādu ceļā iespējamu šķēršļi vai bīstamu situāciju vēl pirms tam, kad tie kļūst redzami autovadītājam vai automašīnas sensoriem – tie var būt ceļa remontdarbi, citas automašīnas apstāšanās tehnisku problēmu dēļ, dzīvnieku vai kājāmgājēju pārvietošanās ceļā u.c.
Jaunā Puma ierindojas arvien pieaugošā Ford pilsētas apvidnieku un tiem tuvu modeļu rindā blakus Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, Kuga un pavisam jaunā elektriskā Mustang Mach-E.
Puma cena Latvijā sākas ar 20 271 EUR.