Jaunajā sacensību klasē varēs piedalīties automašīnas ar BMW E92, E90, E46 un E36 virsbūvēm un standarta 2,5 litru dzinējiem. Sacīkšu spēkratiem būs jābūt aprīkotiem ar vienādiem budžeta klases amortizatoriem un vienādām riepām.
Paredzams, ka minimālajām automašīnas sagatavošanas izmaksām nevajadzētu pārsniegt 4000 līdz 5000 EUR, iekļaujot automašīnas iegādi un pārbūvi.
«Par tehnisko noteikumu bāzi izmantojām Vācijas VLN un RCN izturības seriāla V4 klases specifikāciju, kas nozīmē, ka ar šīm automašīnām varēs piedalīties arī šajās sacensībās leģendārajā Nirburgringas trasē, kā arī automašīnām būs krietni plašāks pārdošanas tirgus visā Eiropā,» stāsta Matīss Mežaks, kurš arī ir viens no jaunās klases koordinatoriem un ir biežs viesis Nirburgringas trasē.
Kā atzīst Baltijas autošosejas čempionāta rīkotājs Andis Meilands: «Šī klase tiek veidota, lai aizpildītu milzīgo plaisu, kas izveidojusies autošosejā starp starta platformu un augsto izmaksu autošosejas klasēm. Šis projekts būs labs kompromiss starp izmaksām un ātrumu, jo mašīnas ir ļoti ātras un gana izturīgas. Arī igauņu un somu BMW Xtreme klases automašīnas, kas šobrīd plašā skaitā stāv dīkstāvē, ir viegli pielāgojamas jaunajai klasei. Jau šobrīd ir jūtama liela interese no Latvijas autosporta braucēju puses, kas vieš optimismu, ka jau pirmajā gadā varētu būt gana plašs dalībnieku pulks.»
Plānots, ka jaunajam BMW 325 CUP būs gan Latvijas, gan Baltijas čempionāta statuss un seriāls norisināsies četros posmos. Precīzs kalendārs tiks izziņots šī gada rudenī.
Aktīvi tiek strādāts ar klases atbalstītājiem, lai seriāla uzvarētājam tiktu nodrošināta iespēja bez maksas startēt kādā no RCN čempionāta posmiem Nirburgringas trasē Vācijā.